Nekad wiex_1 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wiex_1

Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
6
Ban-referens
eatftj — FiveM, Permanent
Anledning: Kring går serverns donations system.
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Jo men en kille kontakta och frågade om jag ville köpa hans då patenter.Som ja visste var att efter jag hade läst reglerna så stog det att det inte var okej att sälja grejer för irl pengar och då stog även inget om att köpa för IRL pengar. Så ja fick en missuppfattning med de då inte stog något om att få köpa grejer för IRL pengar.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja ja kommer definitivt inte göra om de då jag tappade allt jag hade så som gorilla o ped och fick endast använda i en vecka liksom hade jag vetat att de varit mot reglerna och så stor åtgärd hade ja definitivt liksom inte satt mig i en sån sist för o riskera allt ja har. Hoppas ni förstår min syn på detta asså liksom jag har inte kommit till unive för o tjäna pengar utan att kunna ha roligt och rollspela.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Att ta kontakt med en don ansvarig de vill säga att fråga om de är okej och hur man ska göra så det inte till träffar en sån här stor grej som ja verkligen inte ville skulle hända men ångrar grovt det då jag även tvekade lite på det i början.

Varför ska vi ge dig en till chans? För som sagt jag har inte en dålig historik på servern och liksom jag anser att jag inte kommer vara nån risk efter som inget lika stort har hänt som detta kommer jag nog ta detta i åtanke och tänka efter för varje grej ja gör ifall jag nu blir unbannad.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Hej pga skadan du gjort på servern så kommer det ända sättet för dig att bli unbann va genom erbjudande så kommer tilldela dig erbjudande på 1990kr.

Hej pga skadan du gjort på servern så kommer det ända sättet för dig att bli unbann va genom erbjudande så kommer tilldela dig erbjudande på 1990kr.
kolla pm

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka