Vidare till intervju Welchers08 | Polismyndigheten Ansökan [RealDJCarrot]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Welchers08

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 10 Juli 1982

Vad heter du på discord? tatothepotato#9811

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? ca 450

Hur aktiv kommer du att vara? varje dag

Vad heter du? Theo ibrahimovic

Hur gammal är du? 40 år gammal

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? ja

Varför vill du bli polis? För att jag har tröttnat på all sorters kriminalitet i staden samt min pappa var med i militären och jag vill följa min pappas fotspår så då tyckte jag att polis lät lokande. Jag vill bevisa att det finns andra framgångsrika vägar för kriminella att tjäna pengar och få uppmärksamhet. Jag åker gärna runt i staden för att kolla till så att ingen kör för fort då det lät kan inkomma många stora skador på människor. Jag har drömt om det här sedan jag var en liten grabb och nu har jag tränat och byggt upp mina muskler så känner jag mig redo för polismyndigheten. Jag kommer jobba jätte hårt för att bli det bästa jag kan bli.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Inom polisen finns det en hel del att ta upp, tex ergonomi och hur man mår som person. Man måste kunna ha tålamod och hantera olika situationer på olika sätt beroende på scenarier. Man ska kunna hantera sig själv då man bär tjänstevapen och då måste man tänka på våldstrappan. Att få bort gängkriminaliteten från gatorna är också en sak man jobbar med för fullt i dagens läge, och ha en god ton till kollegor men även andra såsom civila.

Vad vet du om yrket i helhet? Det som jag vet om helhet i polis yrket är att göra samhället en tryggare plats, samt att stoppa dom dåliga som förstör samhället och gör det till en otrygg plats för folket. Även att hålla förhör med gärningsmän, vittnen, målsäganden osv. Även att hantera stress och liknande då du kommer ha flera grejer som pågår samtidigt som att folk pratar i radion, folk skriker runt omkring dig och att arresterar någon tex. Det är även flera olika andra grejer som jag vet inom helhet i yrket som ta folk till LOB om dem skulle va fylla och tex stoppa en VOI som kör på trottoaren eller kör över 30kmh.

Har du några tidigare erfarenheter? ja, jag har varit polis innan och även i andra städer.

Hur är du som person? Jag är glad trevlig person som gärna sätter andra före än mig själv. Vill gärna hjälpa andra när jag inte alltid tänker på mig själv i första taget. Jag är nyfiken, snabblärd, lyssnar bra på andra som kommer vara till hjälp för detta arbete till framtiden och tror ändå att jag kommer passa in så att vi i kåren kan säkra staden och få bort kriminalitet. Jag tar mitt eget ansvar för mina handlingar för varje steg jag . Gör jag något fel så får jag ta konsekvenserna så är alltid redo att hjälpa till och bra på att lyssna på order .

Är det något vi bör veta om dig? nej

Du är vidare till intervju, välkommen

Tänk på att Födelsedatum är ditt IRL födelsedatum.
MVH Bosse G/RealDJCarrot
Överintendent
Polisledningen
EC - Polisflyget

Tillbaka