Nekad Yanibre.1 | Medlem ansökning [Jonte.1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yanibre.1

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Vad är ditt discord namn? yenibre.1

Vad är ditt födelsedatum? 2 Juli 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Johan Alfredo och 24 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig,snäll,unik

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag hade tänkt rollspela som Johan Alfredo han är en 25-årig man som har en dröm om att bli polis. Han har alltid varit fascinerad av rättvisa, lag och ordning, och vill göra skillnad i samhället. Han har en bakgrund som säkerhetsvakt på ett köpcentrum, där han har fått erfarenhet av att hantera konflikter, brott och nödsituationer. Han är en lojal, modig och ärlig person som värderar sina vänner och familj högt. Han har ett gott sinne för humor och är inte rädd för att skämta om sig själv eller andra. Varför? Jo. jag själv gillar att rollspela som polis och har gjort det förr.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra scenarion. Jag kommer att spela seriöst samt att jag är en välidgt social rpare vilket alltid behövs.
gillar att vara polis så mer polis rp eller krim rp gillar att rpa har hög rp nivå och har spelet på många olika servrar innan.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att det är verkligt liv och även ifall inte vinner senariot det betyder att man ger alla personer samma möjligheter tex blir jagad av en polis och blir trött så att hen fångar en andra kan ochså vinna scenariot inte bara en själv

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Kommer inte direkt ihåg kommer bara ihåg en ban och det var powergaming. Och det jag har lärt mig av mina bans är att jag kommer inte göra om det

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? pwg,metagaming,suntförnuft,vdm,rdm,failrp,fearrp,copbait,

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad ansökan
Anledning: Röd spelare, bannad. Invänta tills det är fixat.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka