Accepterad WeeD LangareN | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

WeeD LangareN

Icke Medlem
Meddelanden
608
Reaction score
37
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198440840023/edit/info

Ditt Hex-ID: 11000011ca4fb57

Vad är din discord tagg? WeeD LangareN#6752

Vem var det som bannade dig? Vet inte

Hur lång tid var din ban? perma tror jag

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? inget

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dom tyckte att jag hade dåligt beteende mot vible men egentligen så ville jag trolla med han bara men han tog det seriöst

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vible skrev en text och jag ville trolla så jag skrev att han glömde en punkt i sin mening bara för skoj skull men han tog det seriöst och kallade mig för sär men då ignorerade jag det och började skriva med Gobta och Nella. Några minuter senare blev jag bannad från dc:en.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså jag ville bara skoja med Vible men han fattade ej det och trodde att jag var allvar. Det var lite fel av mig att jag inte förklarade mig bra.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nope

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att inte trolla med honom. Tänker inte göra det längre då folket tar det seriöst.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte trolla med någon som jag ej känner

Har du läst våra regler? Ja

Problemet var att du hade ett toxic beteende, det är inte just i specifika fallet gällande Vible som var problemet utan det var mer ett uppvisande över ditt beteende som vi tycker är problematiskt. Vi vill ha ett enande community och då funkar det inte att man letar efter att saker att hetsa mot.

Min fråga är, vad har du för syn på hela denna händelse i efterhand?

Problemet var att du hade ett toxic beteende, det är inte just i specifika fallet gällande Vible som var problemet utan det var mer ett uppvisande över ditt beteende som vi tycker är problematiskt. Vi vill ha ett enande community och då funkar det inte att man letar efter att saker att hetsa mot.

Min fråga är, vad har du för syn på hela denna händelse i efterhand?
Jag blev lite ledsen i början då jag hade ett gäng och jag betalade för den och allt det där samt att jag var på semester så jag skit i hela händelsen. Men nu är jag tillbaka från semestern och tycker att jag har gjort ett misstag. Problemet var att jag har haft dåligt beteende mot andra personer då jag inte mådde bra, men som sagt jag ångrar det och kommer verkligen inte göra om det.

Jag kommer att ge dig 1 till chans att visa ett gott beteende. Men det är för sista gången.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka