Nekad eliass0101 | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eliass0101

Aktiv Medlem
Meddelanden
266
Reaction score
41
Ditt discord namn: eliass0101

Ditt Hex-ID: steam:11000016ffb7a9b

Vad för typ av beslut gäller det? 3 poäng för mild fearrp samt i discliplinär saken

Vem/vilka tog beslutet? kristian160

Varför tror du själv att beslutet togs? Beslutet togs troligen för att situationen såg ut som FearRP utifrån deras perspektiv, även om det i själva verket var ett misstag från min sida.

Hur är beslutet felaktigt? hej jag vill överklaga min ban för ja tycker den blev helt felaktig asså ja råkade trycka f o hoppade ut bilen direkt men ja gick in nästan direkt igen o hann typ inte göra nånting innan han började skjuta mig direkt. bilen hade inte ens startat heller så fattar inte vrf han sköt direkt som att ja försökte fly eller nåt när ja bokstavligen inte ens hunnit göra nånting de va verkligen inte med mening o ja försökte inte förstöra rp eller bryta regler medvetet utan de va bara ett feltryck som kan hända vem som helst speciellt i stressiga situationer. ja tycker de känns fett orättvist att bli bannad för nåt som bara va ett misstag o som ja inte ens tjänade nåt på om ja verkligen försökte fly eller trolla hade ja fattat bannen men nu va de ba att ja råkade klicka fel tangent o sen blev skjuten direkt utan chans att reagera ens. känns som hela situationen misstolkades helt jag brukar alltid försöka spela seriöst o följa reglerna så hoppas ni kan kolla på situationen igen för tycker verkligen inte bannen passar in på va som faktiskt hände

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/mOcy7rjqVMeVKyb7d?invite=cr-MSxoNjgsMzQ3NDYyNzE4

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka