- Meddelanden
- 139
- Reaction score
- 5
Blacklist-referens
ID: 1007 — Följer inte standarden på Unive
Anledning: Ljuger i support samt e copar samt 0 social rp
Personal: Shabbe
Datum: 2026-05-27
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Situationen började med att några personer försökte kidnappa en av våra grabbar. Jag e cop i situationen när jag blev downad och allting hände väldigt snabbt vilket gjorde att jag blev stressad och inte tänkte helt klart. Efteråt hamnade jag i support där jag först sa att jag inte hade något klipp trots att jag egentligen hade det. Jag förstår att det var fel av mig att säga så och att det såg väldigt dåligt ut från staffs perspektiv. Det var dock aldrig min avsikt att lura staff eller försöka dölja något allvarligt utan jag hanterade situationen dåligt på grund av stress och för att jag visste att mitt agerande i situationen inte var korrekt. Till slut fick staff ändå se klippet
Tar du ansvar för det som hände? Ja jag tar fullt ansvar för det som hände. Jag förstår att jag gjorde fel både i själva situationen och genom att först inte vara ärlig om klippet i support. Jag försöker inte bortförklara mitt agerande eller påstå att jag är oskyldig. Jag accepterar att det ska finnas konsekvenser för mina handlingar och förstår varför staff reagerade som de gjorde.
Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har lärt mig att jag alltid måste vara helt ärlig i supportärenden även om jag vet att clipet kan vara mot mig. Jag har också förstått vikten av att hålla mig lugn i stressiga situationer och tänka igenom mina beslut innan jag agerar. Om något liknande skulle hända igen kommer jag att samarbeta fullt ut med staff direkt och hantera situationen på ett betydligt bättre sätt.
Varför ska vi ge dig en till chans? jag tycker att jag förtjänar en till chans eftersom det här inte handlade om att jag ville förstöra servern trolla . Det var ett misstag som jag gjorde i stunden och som jag idag förstår allvaret i. Jag köpte dessutom unban för bara några dagar sedan eftersom jag genuint ville komma tillbaka och spela seriöst på servern. Om min avsikt hade varit att fortsätta bryta regler hade jag inte lagt den tiden och de pengarna på att komma tillbaka. Jag är villig att ta ansvar för mitt misstag och följa de beslut som tas men jag hoppas att ni kan se att jag vill förbättra mig och bidra positivt till servern framöver.
Har du bevis som stödjer din överklagan? nej
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja