Accepterad wazzfc | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bytt konto

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? wazzxp

Vad är ditt födelsedatum? 24 Maj 1990

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer att heta Franky Zatla, Franky zatla växte upp 1990 talet, han är 33 år gammal och jobbar som mekaniker. Franky växte upp utan föräldrar, hans mor dog när Franky var 8 år och när hon dog så började hans farsa att knarka samt dricka, så franky gick hela skolgången utan en fadersfigur, Franky var ganska begåvad och hade det väldigt lätt i skolan tills han började gymnasiet, då började allt! Han började hänga med en grabb som heter Mohammed Kasir och Mohammed var inte bra på något, han hade ingen kompetens och var bara där för att stöka till och ha roligt. Mohammed och Franky klickade direkt även fast de är två helt olika personer. Franky tyckte bara om att hänga med Mohammed för han var rolig. Det franky inte visste var att mohammeds store bror var en kriminell person. Franky var hemma hos mohammed en gång och då träffades de vid och då förklarade mohammeds store bror för franky hur man gör saker och vad han har gått igenom. Franky lyssnade och ville göra samma saker fast det gick inte likadant för honom. Franky blev fångad på ett butiksrån och åkte dit för rån samt tungtbeväpnad och mord på tjänsteman. Franky fick sitta 15 år så hjan fick aldrig en chans till gymnasiet. Franky är nu 33 år gamma och jobbar som mekaniker men vet ej vart han vill ta vägen i sitt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med är en väldigt bra rp, inte shoot and loot utan social rp och kul rp där alla kan ha kul samt delta i scenarios. Jag kommer faktiskt att bete mig och inte lalla, jag kommer bidra med en rp unive strävar efter som är social rp. jag kommer att följa regler samt så kommer jag att ha en god ton och vara respektfull mot alla. Jag vill bara att alla ska ha kul och ha ett bra socialt rollspel!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela så att motpartens ska ha kul och inte att man själv alltid ska vinna. Det kan tex vara att man är i en biljakt man är gärningsmannen som blir jagad av polis, man kan då istället för att bara maxa iväg med sin bil så kan man göra så att polisen har en chans samt att man även faktiskt kan krocka med mening så polisen också kan ha kul istället för att personer alltid ska köra iväg när det är trafikstopp. Man ska alltså helst göra så att båda mortparterna har kul.

Hur hittade du Unive? Listan, har även varit här lite innan.

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka