Accepterad Helthemsk1 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Helthemsk1

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? Helthemsk

Vad är ditt födelsedatum? 7 Januari 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Franky Huzz och han är 24 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Social, driven, hjälpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Franky växte upp i Bosnien. Han bodde i staden Sarajevo fram tills 15 års ålder då han och sin familj flyttade till Sverige för att hitta en bättre plats för sin familj. Men när han kom till Sverige så började han umgås med fel personer. Franky hamnade i mycket konflikter och hans tid som kriminell slutade med ett fängelsestraff på kumla anstalten på 4 år. När han sedan kom ut försökte han bli mer laglydig och sökte olika typer av jobb. Efter han jobbat 2 år på jobbet så tog han beslutet att börja med det kriminella igen då han inte kunde försörja familjen på pengarna han fick av arbetet. Han tog kontakt med sina gamla vänner och nu började allt om igen. 2. Frankys framtidsplaner är att lyckas på det kriminella hållet. Kanske börja arbeta på en klubb vid sidan av hans kriminella sysslor och kunna försörja han själv. Men även skapa mer kontakter i staden och kanske utveckla ett eget nätverk i framtiden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett seriöst rpande från mitt håll. Jag kan bidra till att serverns rp fortsätter utvecklas på ett positivt sätt. Jag kan även bidra med positivitet på servern och ett bra och moget rollspelande. Jag är även en aktiv spelare så jag kommer vara inne mycket också.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte behöver vinna alla scenarion utan man kan ibland låta den andra vinna för att få ett sånt realistiskt rpande som möjligt. Det är inte särskilt realistiskt om man ska vinna alla scenarion man är med utan det blir roligare för oss båda om både parter kan vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har brytit mot reglerna. Jag känner att alla gör misstag och de kan också behövas för att utveckla sitt rpande. Jag kommer ihåg att jag brytit mot regeln fearrp innan när jag sprang ifrån en kille som riktade pistol mot mig. Det som hände var att jag fick en bann på 1 dag och det jag lärde mig där var att under pistohot ska man lyda den som riktar och värna om sitt liv.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Fearrp, Copbait, Rdm, Vdm, metagaming

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju.
Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka