Nekad willliam | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

willliam

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? william

Vad är ditt discord namn? HaHa

Vad är ditt födelsedatum? 20 Juni 2004

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Franky Lee han är en kille som håller på med kriminalitet. Franky är född i en stad som heter Göteborg men han va tvungen att flytta då han hade så mycket folk efter sig och sin familj. franky bor med sin mamma och lillebror som är 13, hans pappa lämnade dom när han va 4 år gammal. franky älskar att umgås med sina vänner och har ett stort intresse för snygga och dyra bilar som går fort. Det dåliga med franky är att han faller lätt för grupptryck och det ledde till att många folk ville få tag i han, då valde han flytta till unive staden och börja om på nytt för att kunna lyckas i livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med roliga scenarion och bra och rolig RP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att till exempel om jag och några polare rånar banken så behöver vi inte vinna scenariot då kan vi förlora de istället men ändå ha kull så poliserna kan också ha lite kul. då blir det roligt för båda hållen så man inte går å blir sur över att man har förlorat scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag har läst reglerna till exempel att man inte får RDM det betyder at man slår eller dödar andra spelare utan anledning, VDM innebär att man använder bilen som ett vapen och FEARRP att man inte värnar om sitt liv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag, man ska spela så realistiskt som möjligt

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej inget speciellt förutom att jag är en väldigt rolig rollspelare

Nekad
Anledning:
Du har antigen skrivit ditt visningsnamn eller så är du inte med i vår discord.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: https://discord.gg/unive

Du får ansöka igen direkt. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka