Nekad wazz | Medlem ansökning [jonte]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wazz

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin Arshin Lizis

Vad är ditt discord namn? 14wazz

Vad är ditt födelsedatum? 24 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Han heter Franky Zatla och är uppvuxen i täby där hans mamma jobbade som sjuksköterska. Han föddes 1980. Han var väldigt aktiv och bra i skolan tills hans far dog och då vände allt upp och ner för Franky. Franky slutade fokusera på allt i skolan och sket i allt annat. Franky träffade en vän i 9an som var ett dåligt inflytande för honom, han var nämligen kriminellt aktiv. Franky kom in på fel spår och hamnade i ungdomsanstalt där han träffade sin nuvaranda kompis som han gör affärer med än idag. Franky gjorde ett husrån där hans uppdrag var att sno mat från kylen men han blev catchad av hunden som bet honom och då fick han rabies. Franky fördes till sjukhus sen till fängelse. Sedan dess har han inte varit jätte kriminellt aktiv då han nu jobbar på samhall men han är öppen för ideer om kriminella aktiviteter.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med är en väldigt bra rp nivå här på unive, jag kommer bidra med sjukt bra social rp samt väldigt rolig rp, jag kommer inte spela för makt och pengar jag kommer spela för att uppnå en rp nivå där alla kan ha kul och inte bara för min egna vinning.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för att motparten tex om man är kriminell och polisen är motparten så ska man inte dra iväg med sin import bil som går i 300km/h när polisen inte kan gå lika mycket utan man ska spela så båda sidorna har kul och att motparten ska vinna på det.

Hur hittade du Unive? Listan, har även varit här lite innan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka