Inaktuell wazz | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wazz

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin Arshin

Vad heter du på discord? 14wazz

Ange ditt födelsedatum 24 Maj 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig va att jag är sugen på att bli staff men vill börja som MA så man vet hur det fungerar lite med noclip osv. Jag vill även ta ansökningar som medlem och även hålla koll ingame så allt fungerar som det ska, jag vill även att alla ska bete sig ingame och jag vill hjälpa alla medlemmar jag kan. Jag vill även bli MA då jag är väldigt aktiv och jag vet att jag kommer kunna ta in många ansökningar och hålla koll ingame väldigt aktivt.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska just välja mig då jag är kompetent nog för att bära rollen, jag är en aktiv person samt jag är en person som har respekt mot alla oavsett vad, jag är även bra på att läsa och att komma ihåg saker. Jag kan även alla grundregler samt hur rp fungerar just därför tycker jag att jag förtjänar en chans som MA. Jag kommer även att utföra mitt jobb som MA det bästa jag kan och försöka att hjälpa alla jag kan och även ta så många ansökningar och hålla koll ingame så bästt jag kan.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta alla med ett snällt välkommande man ska visa att man har respekt mot alla folk och man ska även bemöta alla oavsett vad med respekt. Man ska bemöta folk med ett gott bemötande och även försöka hjälpa dom man kan. Det spelar ingen roll om det är medlem eller icke medlem utan man ska ha respekt mot båda sidorna.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill att folk som bär medlemsrollen är seriösa spelare, de ska visa att de kan rpa och att de kan följa regler. Jag vill även att alla som bär medlems rollen kan rp och vad rp innebär, de ska även kunna alla grundregler. De ska även vilja vara snälla mot alla inom communityt.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Man ska vilja följa alla ingame och discord regler, man ska vara positiv och vara snäll och ha kul, de ska även vara seriösa och vilja framföra en bra rp nivå och verkligen visa att dom vill rpa på servern och visa att dom har fattat reglerna. De ska även vara positiva inom unive communityt.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar skulle varit att specca ingame samt ta in nya medlemmar som ska ha kul på servern, mitt ansvar är även att det ska flyta på ingame och att ta intervjuer med folk som vill bli medlem sedan även att hålla koll på forumet där det kommer in nya medlemskaps ansökningar hela tiden

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är aktiv så länge jag kan, på vardagar kanske någon timme och på helger någon timme, det beror helt på med plugg osv, men skulle säga minst 7 timmar i veckan.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Riktigt bra ansökan, visar upp en kompetent sida i ansökan. Gillar

Det som fick mig va att jag är sugen på att bli staff men vill börja som MA så man vet hur det fungerar lite med noclip osv.”

Då han visar ärlighet och verkar vilja att jobba sig uppåt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka