Nekad warlockodeath | Medlem ansökning(Balooo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

warlockodeath

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198139070192/

Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel angell

Vad är ditt discord namn? warlockodeath#5037

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juni 2003

Berätta om din karaktär. för tillfället spelar jag en motor intresserad yngre herre i ca 20 års åldern vid namn Samuel Gahbe, som tragiskt nog lider utav deppresion och pågrund av det festar/dricker mycket när han inte lagar bilar då, men trotts det så är han en övrigt glad, rolig och hjälper mer än gärna främlingar med vad som helst, tex förut puttade han en fullständigt främlings bil till macken då den hadde soppa torsk vilket tog ca 15 min, han är förtillfället hemlös men förhoppnings vis ändras det inomkort, han är född och uppvuxen i den såkallade förorten men tack vare sitt bil intresse lyckats undvika den kriminella banan, detta är en karaktär som har stora planer för framtiden och vill utvecklas innom branchen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag anser att jag har mycket att bidra till server i form utav att reparera fordon och till skillnaden från många andra så lever jag mig in i min karaktär alltså inbillar mig själv att jag faktiskt är karaktären som för exempel att ändra min röst eller har en dialeekt eller beronde på vilken karaktär jag spelar använder jag tillochmed ord som jag vanligt vis inte använder, anledningen att jag söker medlemskap för att kunna utveckla mitt rollspel yttligare som för exempel i framtiden planerar jag på att åter försälja bilar vilket blir svårt när jag inte har tillgång till blocket.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har spelat alla möjliga typer av rp servrar men om man jämnför unive med dem så är det andras server, simplast sagt oserriösa och har haft svårt att hitta folk att rollspela med ovch kunde sällan hitta någon, men på den här servern är nästan majoriteten duktiga rollspelare som tar det serriöst, vilket jag älskar,

Hur hittade du Unive? Jag skrollade igenom servarna, joinade och jag fastnade direkt

Vad har du för mål med ditt rollspel? jag ska vara fullständigt ärlig och säga att irl så har jag inte direkt mycket utav ett liv bortsätt från unive då, så mitt mål är att göra det sakerna som jag inte kan göra irl, tex hänga med polare, festa, jobba osv

Vad har du som mål att uppnå på Unive? jag vill klättra mig upp i rankarna och förhoppningsvis en vacker dag arbeta som polis på servern

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej inte längre, inget kan jämnföras med unive

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut, mvh

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka