Accepterad Liamoeo | Medlem ansökning [tofflan123]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liamoeo

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? LiamMedLinnet

Vad är ditt födelsedatum? 24 Maj 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Alex gohnzales, ålder 28

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Pratglad, Driven, Rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Alex växte upp i en livlig förort där möjligheterna var begränsade. Ända sen alex var liten så har han haft de svårt i skolan, Alex gick i en skola i Congo där Alex blev mobbad pågrund utav att han var väldigt nervös och försiktig som liten. Trots utmaningarna i hans uppväxt visade Alex tidigt en stark arbetsmoral och en dröm om att skapa en bättre framtid. Efter att ha tagit modiga beslut beslutade han sig för att flytta till Sverige för attt söka nya möjligheter. I Sverige fann Alex en plats för sig själv och började arbeta som byggare. Hans hängivenhet och skicklighet imponerade snabbt på kollegorna och arbetsgivarna. Trots språkbarriärer och kulturella skillnader lyckades Alex bygga starka relationer och bli en omtyckt medlem av sitt arbetslag. På fritiden älskar Alex Gonzalez att umgås med sina vänner och njuta av gemenskapen. Trots att han hade lämnat sitt hemland bakom sig, lyckades han skapa en ny familj av nära vänner i Sverige. Alexs Framtids planer är att börja på en bilfirma med riktigt snälla och roliga kollegor och skapa nya minnen som skulle vara med Alex livet ut.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en flexibel och kreativ rollspelsskapare som kan anpassa mig efter olika scenarier och miljöer på servern. Med min förmåga att generera unika karaktärer, spännande berättelser och realistiska dialoger, kan jag berika rollspelsupplevelsen för andra användare. Dessutom kan jag bidra med att skapa intressanta konflikter, samarbeten och överraskande händelser som kan hålla spänningen och engagemanget på topp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska alltid vinna i ett scenario och man måste tänka hur rollspellet har spelat ut och vem som förtjänar vinsten så att alla kan ha det kul och bra rp.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Har haft 4 tidigare bans tror jag den första handla om att jag hade vän som hade krim rollen men inte jag och han lurade mig och sa att de räckte med att 1 utav oss hade rollen så jag åkte med han och råna en kille utav vetskapen om att jag också behövde rollen han sa att de var en gammal regel och att de ej spela någon roll om jag hade roll eller inte. Just den bannan överklagade jag då jag hade 0 vetskap om de där me rollen och den blev accepterad utav den bannen har jag lärt mig att man abslout inte får hålla på med krimminela handlingar utan krim rollen och att inte lita på folk utan dirket fakta. Min andra ban var då jag lota en kille på sjukan visste ej att man inte fick göra de då de var ett annat rum de hände i utav den bannen lärde jag mig bättre om sunt förnuft och att man inte får lota inne på sjukan. Sen min 3 bann var då jag körde mot 1 rödljus vilket inte är okej och där är också sunt förnuft jag lärde mig att tänka på detta vis -Hade jag gjort såhär IRL sen min fjärde ban de var då jag använde mig av fps pack, som en vän hade rekomenderat då min dator är väldigt dåligt och har alltid viljat köra på unive, så jag fick en bann för att den innehöll no bushes no windows osv och då hade jag 0 kunskap om var de va eller om man fick ha de eller inte, dock har jag lärt mig att de ger mig en fördel som gör att jag kan se igenom bilrutor buskar och träd osv! och att de inte ser ut sådär irl som fps packet gjorde! Dock så hände allt detta för väldigt länge sen, jag slutade spela unive på flera månader men nu är jag tillbaka me nya tag och nytt tänk.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM=När du använder ditt fordon som ett vapen . RDM=När du dödar någon utan en anledning Röstregeln=När du rpar fullvuxen karaktär fast med ljus röst, vid ljus röst så ska voicechanger användas

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Inte tagit intervju på tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka