Nekad Fregglen | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

v0nsigma

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad är ditt discord namn? Fregglen

Vad är ditt födelsedatum? 9 Januari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter samuel svensson och är 22 bast

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll ,Rolig och trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: när han va 17 så dog hans far i bil olycka men när samuel va liten som ville han alltid meka med sin epa traktor med sin far samuel va så förskjuts i den bilen det va en Volvo 945 sen när han fyllde 18 så tog han sitt bil körkort och köpte sig en fin raggar bil efter några dagar efter så fick han reda på att hans far hade gått bort han blev väldigt sårad. Men det gick över men samuel drog alltid till graven och lämnade blommor. Men när samuel blev 19 så började han hålla på med droger. Och han började även umgås med litet dumt folk som sa att han skulle komma in i den kriminella världen. Men dom började planera ett rån men polisen hade misstänkt dom innan för dom hade span på 1 av killarna som va med och planera. Men när han hamnade i fängelse och satt inne i 2 år. Men när han kom ut ur fängelset så började han bli intresserad av bilar igen så han frågade om jobb på mekonomen och han tog 1 intervju och blev godkänd.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Väldigt rolig och seriös rp kommer va en riktigt rolig person inne på server

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag tycker man ska spela för båda parterna för att få ett så roligt och bra scenario som möjligt, Man ska spela för bådas vinning.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Tror inte det inte vad jag kommer ihåg iallafall

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Fail rp att man inte agerar om sitt liv t.ex om någon riktar på dig och du inte spelar med och värnar om sitt liv. Copbait betyder att man ger polisen uppmärksamhet i ondödan och för ingen anledning

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nae inte vad jag tycker

Senast ändrad:
Tjenare @Fregglen
Du behöver utveckla ditt svar på frågan ”Vad innebär de att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario”

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
ej tagit intervju i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka