Nekad Walter D | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Walter D

Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Walter

Vad heter du på discord? Walter11

Ange ditt födelsedatum 27 Juni 2000

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag ansökte till rollen som Medlemskap Ansvarig för att jag verkligen tycker om att vara med och skapa en välkomnande och engagerad community. Jag vet hur viktigt det är att den första upplevelsen på servern känns positiv, och jag ser det som en chans att bidra till att nya medlemmar känner sig hörda och omhändertagna. Genom att noggrant hantera ansökningar och ge support där det behövs, vill jag hjälpa folk att snabbt komma in i gemenskapen på ett smidigt sätt.

Jag gillar att vara organiserad och har lätt för att kommunicera med andra, vilket jag tror är viktigt för att kunna hantera ansökningarna på ett bra sätt. För mig handlar det inte bara om att följa regler, utan också om att vara en vänlig och hjälpsam kontakt för de som vill bli en del av servern. Jag ser det också som en möjlighet att bidra till serverns utveckling genom att hjälpa till att behålla en bra atmosfär och skapa en positiv upplevelse för både gamla och nya medlemmar.
Jag har gjort det förut och blivit shortlist men sedan nekad på muntlig. Jag vill att det man ska få snabbare svar på ansökningar. När jag inte hade Medlemskap så tog det jätte lång tid innan den blev svarad på. Jag vill vara en del av de som gör detta snabbare.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tror att ni bör välja mig som Medlemskap Ansvarig eftersom jag är noggrann, ansvarstagande och har en genuin vilja att bidra till en positiv och välkomnande community. Jag har lätt för att kommunicera och är bra på att hålla ordning, vilket är viktigt för att hantera ansökningar på ett effektivt sätt. Jag förstår hur viktigt det är att nya medlemmar får ett bra första intryck och att alla behandlas rättvist och vänligt. Jag är också bra på att hålla mig till regler och rutiner, samtidigt som jag kan vara flexibel om det behövs.

Jag tycker om att hjälpa andra och ser denna roll som en chans att både bidra till serverns utveckling och skapa en bra upplevelse för alla som vill bli en del av gemenskapen. Samtidigt är jag medveten om att det är ett stort ansvar och jag är redo att ta mig an det med både noggrannhet och engagemang.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man skall vara trevlig och glad. Kan kanske kan vara lite sträng om någon gör fel eller lallar.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle vilja påverka betydelsen av att vara medlem på Unive genom att hjälpa till att skapa en plats där alla känner sig välkomna och som en del av gemenskapen. För mig handlar det inte bara om att vara en medlem på en server, utan om att verkligen känna att man hör hemma där, att man är uppskattad och att man kan vara sig själv. Jag vill att alla som söker sig hit ska känna att de får en chans att växa och trivas.

Genom att noggrant och vänligt hantera ansökningarna hoppas jag kunna se till att vi får in människor som delar den här värderingen och vill bidra till att hålla servern positiv och inkluderande. På så sätt tror jag att vi kan skapa en miljö där alla känner att de betyder något och att deras deltagande faktiskt spelar roll.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? De ska kunna rpa på skador. Man ska kunna alla regler eller iaf de flästa. Man ska inte lalla eller vara kaksig mot staffs.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Om jag var Medlemskap Ansvarig skulle jag känna ett stort ansvar för att hantera ansökningarna på ett rättvist och vänligt sätt. Jag skulle vilja se till att alla som ansöker får ett snabbt och tydligt svar, och att de känner sig välkomna oavsett om de blir antagna eller inte. Jag förstår att första intrycket är viktigt, så jag vill verkligen ge nya medlemmar en positiv upplevelse redan från början. Jag känner också ett ansvar för att upprätthålla serverns regler och värderingar. Det innebär att jag måste vara noggrann med att se till att de som ansöker passar in i gemenskapen, samtidigt som jag vill vara flexibel och rättvis i mitt bedömande. Jag tycker att det handlar om att skapa en balans mellan att vara konsekvent och samtidigt ha ett vänligt och öppet förhållningssätt till alla som söker sig till servern.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag kommer kunna vara inne nästan varje dag på forum och jag kommer vara så aktiv jag kan på att kolla ansökningar

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka