Nekad W!BØ | Ban Överklagan [Siggeed]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

WIBO

Aktiv Medlem
Meddelanden
655
Reaction score
235
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199027664186/

Ditt Hex-ID: steam:11000013f9f353a

Vad är din discord tagg? W!BØ#0001

Vem var det som bannade dig? Roziii

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-08-16 160218.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffen valde attt banna mig för att jag betedde mig väldigt dåligt och kissade på en grabb på sjukhuset vilket var väldigt dumt av mig och jag skulle aldrig gjort så. Det var bara onödigt av mig och dålig rp av mig men jag har lärt mig att aldrig göra detta igen och jag ber så hemskt mycket om ursäkt. Kommer aldrig göra om de.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på piren och rpade lite sen fick jag ett pm av en staff som sen valde att banna mig för mild sunt förnuft.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var 100% jag som gjorde fel, jag skulle aldrig ha gjort så och det var jättefel av mig. Jag har verkligen lärt mig av denna ban och jag kommer aldrig göra om detta någonsin. Förlåt mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer knappt ihåg dom tyvärr.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det hade jag kunnat göra, jag hade inte behövt kissa på personen på sjukhuset vilket var otroligt dumt och dåligt gjort av mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Till 100%. Jag har lärt mig av denna ban och jag kommer aldrig göra om detta, jag vill visa att jag kan rpa och att jag kan stötta denna server och visa att jag kan rpa på servern. Jag ber hemskt mycket om ursäkt och jag kommer aldrig göra om detta det var superdumt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka