Nekad Bamse112 | Ban Överklagan [redbull]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Bamse112

Icke Medlem
Meddelanden
365
Reaction score
6
Ban-referens
DC-71d841 — Discord, Permanent
Anledning: Avstängd från Discorden
Bannad av: reconciliation
Visa på portalen →

Ban-referens
unszqj — FiveM, Permanent
Anledning: Problemspelare, fuskar, montage. kommer aldrig tillbaka
Bannad av: Hedgehog
Visa på portalen →

Berätta vad som hände De valde banna mig för att jag valde att fuska på er server då jag använde wallhack och jag ångrar mig så mycket över de kommer aldrig hända igen då jag gillar och spela på unive jag har alla mina roliga minnen från unive har spelat på denna server nu i 2 år ungefär lite mer och jag gillar de och jag kände att de var så mycket fuskare på servern så ville ge igen för de och skulle då testa fusk men gjorde bort mig genom att fuska och de kommer aldrig hända igen vill bara komma tillbaka och spela igen för de finns inget annat och spela längre jag skulle bara vilja ha en chans till och detta är den ända servern som e aktiv just nu som har mest spelare och jag känner de flesta här och mina vänner kör på servern och vill gärna spela med dem så ja jag skulle gärna vilja ha en ny chans om de skulle kunna gå för jag kommer aldrig mer fuska igen de var dumt av mig att göra de jag har förstått de nu.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag tar ansvar över exakt allt jag blev bannad för och att det inte kommer upprepass igen jag fattar till 100% att ni banna mig för en sån här sak då man inte har nått på en server att göra om man fuskar då det pajar för alla runt om än men jag kommer ta ansvar och aldrig göra om detta då jag nu vet vad detta ledder till om man fuskar och jag är så hemskt ledsen att jag vissade den dåliga sidan av mig där jag fuska utan nu så vill jag komma tillbaka och vissa vad jag kan gå för och göra upp det jag har gjort fel jag är så hemskt ledsen för det jag skadade med på denna servern

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig till 100% att jag aldrig mer ska fuska eller använda något man inte får använda utan jag ska följa regler och göra bättre ifrån mig och visa hög rp nivå och göra roliga scenarion. Vad jag skulle kunna göra annderlunda är att jag absolut inte ska fuska igen då det är riktigt dumt att göra utan att jag ska spela leggit

Varför ska vi ge dig en till chans? Varför ni ska ge mig en andra chans är att jag kommer bidra med mycket roligare rp och att det har gått så lång tid så jag har kunnat funderat över vad jag har gjort fel och att jag aldrig kommer göra om detta misstag utan att jag kommer spela legit som alla andra gör på denna servern och göra alla scenarion till roligare för båda parterna och inte bara tänka på mig själv samt att jag har väntat länge nu på att bli unbannad och vill värkligen bevisa att jag har gjort fel och att det aldrig kommer hända om samt så vill jag att ni ska ge mig en andra chans då alla mina vänner spelar här och har det roligt och säger att jag måste komma tillbaka för unive har blivit väldigt roligt samt att jag själv vill komma tillbaka. Ni ska också ge mig en andra chans då jag kommer bi dra med mycket mer denna gången då jag har vuxnat till lite och kan hitta på mer scenarion samt andra saker som kommer gynna servern med roligare saker än bara massa fusk, Det jag vill säga med detta är att jag värkligen har förstot att jag har gjort fel och att det kommer aldrig hända igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
redbull02.
Unive Staff

Tillbaka