Inaktuell Vzlor | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vzlor

Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
68
Vad är ditt namn i verkligheten? Theodore

Vad heter du på discord? Vzlor#0610

Vad är ditt hexid? 110000140177cb2

Ange ditt födelsedatum 3 Januari 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag har spelat på Unive till och från sen sommaren 2021, jag har nu varit medlem i lite över en månad och är även Kriminell samt Servervakt och har en mycket bra förståelse för reglerna och hur ansökningar kan se ut samt hanteras. Anledningen bakom varför jag vill bli Medlems ansvarig är för att jag vill kunna bidra till utvecklingen samt se till att alla medlemmar är väl utbildade på reglerna så att alla kan skapa ett schysst och roligt RPande.

Mitt mål som Medlemskap Ansvarig är att hjälpa så många som möjligt med sin resa på att bli medlem samt hjälpa övriga medlemar med frågor eller funderingar de kan ha.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag anser mig själv som en social och extrovert person, jag gillar verkligen att prata med människor och det är inte något jag bara säger utan något som man snabbt märker när man får prata med mig. Jag är mogen och vet hur man hanterar olika scenarion och problem som kan uppstå. Jag är trevlig och artig men kan också sätta ner foten när det behövs.

Jag har inget problem med att prata med människor och är väl medveten av alla regler och vad som man lär veta inför att bli Medlem som ofta är första steget inom sin karriär på Unive.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta alla människor med en trevlig ton och visa respekt precis som man själv vill bli behandlad. Sen blir man inte alltid bemött på ett trevligt sätt tillbaka men det är något man kan förvänta sig med en uppgift som denna.

Generellt sätt så kan man endast styra över ens egna beteende och ska alltid upprätthålla en god ton och ha ett gott bemötande mot alla människor oavsett bakrund eller andra anledningar.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att vara medlem innebär att man fått ett sorts förtroende och ansvar eftersom att man klarat av medlemsprocessen. Jag tycker att Medlems systemet just nu fungerar bra och smidigt men jag skulle vilja fortsätta bidra genom att fortsätta öka RP deltagandet.

En av dem viktigaste om inte den viktigaste delen av Unive är de olika jobb som finns, den större delen av arbeten kräver även därför medlemskap. En del jobb är ofta inaktiva och har inte tillräckligt med arbetare. Därför vill jag helt enkelt fortsätta kunna ge chansen till nya medlemmar för att se till att alla jobb hålls aktiva och kan bidra i en bra RP på Unive.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Det viktigaste kraven som en medlem ska ha enligt mig är framförallt ett gott uppfattande av Unives grundregler samt ett sunt förnuft generellt på hur man ska bete sig när man RPar på Unive samt att veta när man ska kontakta support.

Så jag skulle säga att det viktigaste är en god förståelse av grundreglerna och ett gott sunt förnuft över hur man för i övrigt ska bete sig när man RPar, det är även viktigt att som Medlem förstå när regel brott begås och kunna se felet i dem och även när man då ska reporta på forum eller hoppa Support för att be om assistens eller hjälp angående bekymmer.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mina ansvar som Medlemskap ansvarig är att så ofta som möjligt alltså gärna dagligen hjälpa till att läsa ansökningar samt att ta intervjuer. Det händer lätt att det kan bildas långa köer i medlemskaps väntrummet och detta är inte något vi vill ha på Unive.

Hur ser din aktivitetet ut? Detta är mitt upplägg på aktivitet i grunden, detta kan såklart variera. : Mon-Tors 16:00 - 23:30 | Fre-Sön 10:00 - 3:30 | Lov: 10:00 - 5:30

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar endast på Unive så har inga andra bekymmer eller ansvar!

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Tack för att du läst min ansökning, ser fram imot er response!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka