Ej Antagen 1ce863447 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1ce863447

Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Vad heter du på discord? 1ce863447

Ange ditt födelsedatum 17 Juli 2007

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill hjälpa till och höja rpn på servern och det kände som en bra grej att börja med att se till att folk är medlemmar och har koll på reglerna för en hög rp nivå

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag blev medlem 2023 och har några 100 timmar på spelet och känner nu att jag vill ge tillbaks lite till servern genom att bli medlemskap ansvarig så jag kan hjälpa folk att göra resan jag själv gjort en gång i tiden.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska visa respekt vara trevlig och lyssna på vad dom har att säga.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag tycker det är bra eftersom man då har visat att man är lite vettig och kan grundläggande rp samt alla regler man måste hålla sig till.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Man ska ha koll på reglerna hålla en rolig rp

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Se till att alla har koll på reglerna och kan framför bra scenarion

Hur ser din aktivitetet ut? 4-5h per dag

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? i dont tink så

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka