Antagen Grabben972 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Grabben972

Aktiv Medlem
Meddelanden
243
Reaction score
27
Vad är ditt namn i verkligheten? Gabbe

Vad heter du på discord? Geabben972

Ange ditt födelsedatum 16 Januari 2009

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det var att jag vela vara med och bidra till serven. Samt jag har varit medlemskap ansvarig innan och jag tyckte det var rätt kul och känner att jag vill vara det igen

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja mig på grund av mina kunskaper samt erfarenhet, jag vet att jag kommer bidra som ma postivit. Jag kommer visa min aktivitet samt min professionella sida. Sedan har vi min nogranhet, vi vill ju inte ha in ny ”lalliga” spelare utan vi vill ha seriöst folk

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag kommer bemöta andra med respekt, förståelse samt kommer jag vara trevlig. Alltså samma person hela tiden. Du kan ha en tanke i bakhuvudet, behandla samt bemöt folk som du själv hade vela blivit.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Betydelsen att vara medlem på UNIVE är att man ska förtjäna den. Genom att sköta sig ha ett bra rollspel samt bete sig både Ingame och i Discord. Då vi vill ha ett bra community för att man ska ha de roligt/ trevligt på UNIVE

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Kunna reglerna för att kunna utföra sitt rollspel på bästa möjliga sätt. Ha respekt för andra människo då jag anser att om man är medlem ska man kunna bete sig i Discord också

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Absolut att det är ett större ansvar än en medlem, jag skulle säga att man typ ska vara en förebild för medlemmarna. Sedan har jag ju ett ansvar av att vad jag tar in för folk som medlem, då vi vill bygga mer på att få in seriöea medlemmar.

Hur ser din aktivitetet ut? Skulle vara perfekt till medlmskapansvarig

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka