Nekad Vxie74 | Ban Överklagan [Zeno]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vxie74

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198996889497/

Ditt Hex-ID: 11000013dc99f99

Vad är din discord tagg? Vixie001

Vem var det som bannade dig? zeno

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-08 034632.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Pga ja sköt från ett gäng hus men jag var svin trött tänkte je så mycket då de ej e mitt gänghus men de är ej ngt försvar så ångrar de grovt och det kommer aldreig hända igen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag stog och sålde vapen till en polare sen åkte hem till en polares gänghus där vi ba stog o snackade sen började folk skjuta utanför. och där o då var ja efterbliven nog att skjuta en kille men ångrar de grovt och de kmr aldrig hända igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de va ej en felaktig bann jag var bara rent sagt dum i huvudet och sköt en kille utanför ett gänghus när de va skottlossning och ångrar det grovt jag tänkte ej igenom de där o då och jag borde tänkt efter före ja gjorde handlingen och jag kommer inte göra om det och lärde mig grovt av detta och lärde mig också av återgärderna.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för små saker tidigare vilket har ändrats efter jag blev bannad för det och jag kommer aldrig göra om något utifrån detta jag ska tänka mer innan jag skjuter något och varför jag ska göra det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja verkligen ignorerat det totalt och låtit de göra de dom skulle göra jag skulle ej lagt mig i och bara tänkt på mig själv och inte ens tittat på vad de gjorde utan bara gjort helt annorlunda. jag har lärt mig en grov läxa och detta kommer ej hända igen aldrig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja verkligen det ska aldrig ske igen och ska alltid tänka efter före jag gör någon form av handling

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka