Accepterad Vxie74 | Ban Överklagan [1zokid]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vxie74

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198996889497/

Ditt Hex-ID: 11000013dc99f99

Vad är din discord tagg? Vixie001

Vem var det som bannade dig? 1zokid

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Pga det var trydligen cop bait när man körde efter en polis som precis hade tutat som fan på oss osen gjorde vi d tillbaka

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Åkte efter en polis och tutade

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker absolut det var en felaktig bann eftersom polisen gjorde samma mot oss för ingen andledning men fölrstår dock hur staffsen såg på de och förstod att de såg fel ut från deras syn. men jag har lärt mig och ska inte åka efter en polis och tuta igen det kommer aldrig uppstå inom kommande scenarion.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har tagit lärdom och inte gjort de igen tror jag aldrig blivit bannad för copbait innan denna men de kommer inte hända igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? bara ignorerat polisen helt åkt därifrån och bara gjort något annat men det kommer aldrig hända igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja aboslut att jag inte ska åka efter en polis och tuta det var dock inte för att få hans uppmärksamhet utan bara förstå att det var extremt jobbigt för mig när han gjorde samma sak innan men det ska inte hända igen oavsett vad.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka