Accepterad Vxie74 | Ban Överklagan [Issa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vxie74

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198996889497/

Ditt Hex-ID: 11000013dc99f99

Vad är din discord tagg? Vixie001

Vem var det som bannade dig? Issa

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Pga att det va brist på social rp under ett scenario som var under en kort stund men tycker ft de är fel att banna mig under detta då jag tog ärendet ganska seriöst pga att båda parterna gjorde fle och skulle generellt säga att vi skulle släppa de har dock lärt mig av misstaget jag gjorde och det kmr ej hända igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Åkte runt med en vän och sköt mot syrianska pga de sköt mot oss ett flertal gånger men tycker det är fel från båda sidorna och jag har lärt mig av mitt misstag och det kmr ej hända igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. skulle att hur jag reagerade på scenariot var fel pga att jag inte tänkte igenom vad jag gjorde och tänkte mer på att vad som skulle hända nu och sen. och absolut gör det inte mer rätt för mig att skjuta men skulle absolut säga att jag gjorde fel och att jag alärde mig extremt mycket ut efter detta scenario och hur det kmr ändra i framtrida scenarion. tycker också att båda gjorde fel men det gör ej rätt att jag ska göra fel och som sagt jag ahr lärt mig av det jag gjort och det kmr inte upprepas och framöver kmr jag agera annorlunda inom alla scenario då brist på social rp är en ganska stor ban asså det är mycket i sig och det kmr ej hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har ej blivit bannad tidigare och därför skulle jag säga ett det hade räckt med en varning för mig då de räcker för att jag ska fatta att de ja gjort är fel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? börja diskutera med de ist för att tänka på liv och död och jag borde spelat ut scenariot på ett annat sätt via olika metoder såsom att rigga upp ett möta via våra gäng eller kalla till de bossar som är i gänger för att förklara vilka som gjort fel och vad de gjort.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja verkligen att få bättre social rp och börja tänka innan man gör något och via denna bann så har jag lärt mig en del saker inom social rp.

vill samt säga ett stort tack till issa och coldfaith för det var extremt sköna i support ärendet.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka