Inaktuell VV0IID | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

VOID

Aktiv Medlem
Meddelanden
258
Reaction score
30
Vad är ditt namn i verkligheten? Omar

Ditt discordnamn: VOID#0420

Ange ditt födelsedatum 29 April 1998

Varför ska just du bli staff? I denna ansökan vill jag främst framhäva anledningen till en andra chans, enligt min historik så är jag inte så pålitlig, det jag vill stämma av där är att jag har blivit blackad en gång, det var för att jag lämnade fridfullt, har hjälpt Unive så gott jag kan som staff och även som en vanlig medlem, alltid vart med på möten och diskuterat med resterande medlemmar gällande hur vi kan föra servern frammåt.

Det jag vill åstadkomma med denna ansökan är att jag vill be dig Philip att ge mig en andra chans att visa vad jag går för, du vet redan själv vad jag går för,men låt mig bygga upp historiken som jag har till något bättre, vissa förtjänar en andra chans mer än andra. Jag är här för att stanna. Dem som bara vill serverns bästa är dem som förtjänar en andra chans främst, dem som knappt gör något för att skada servern på något sätt.

Jag har vart staff innan, tyckte det gick otroligt bra för mig som staff, jag avgick på grund av tidsbrist då jag hade mycket plugg, har mycket mer tid nu och känner att det är dags att vara en del av det underbara staff teamet igen. Jag spelade en stor roll inom krim RPn som krim ansvarig, men är villig att göra mer än så nu. Då jag vart en del av Unive communityt ett tag så vill jag ge tillbaka. Känner att jag kan göra mer som staff än som bara rpare nu. Vill verkligen hjälpa så många jag kan.

Jag är ganska mogen och var ganska omtyckt på min tid som mod och krim ansvarig. Jag vill vara med och föra servern frammåt, utveckla RPn så mycket som det går och vara med och behålla en så bra RP nivå som möjligt för Unive.

Vill dela med mig av min erfarenhet inom RPn och vara där och hjälpa våra medlemmar när dem behöver rådgivning eller när dem begår någon sorts regelbrott, alla lär sig inte av en ban, man ska vara där och förklara varför personen begått regelbrott och även visa dem hur dem kan förbättra sig inom RPn.
I slutändan är den största anledningen RPn på Unive, som jag nämnt flertal gånger så vill jag fokusera på att höja RP nivån.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Minst 8 timmar, är konstant aktiv alla dagar i veckan, är inne som sagt minst 8 timmar. Så har mycket tid att utföra staff arbete på.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag började i oktober 2021, så har spelat på Unive i 14 månader.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag, som jag nämnde ovan så var jag mod och krim ansvarig under min tid som staff, jag fick ganska mycket beröm och var ganska omtyckt, jag utförde ett utmärkt arbete och kom överens med flesta på staff teamet. Var staff ett tag så fick med ganska mycket erfarenhet.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, dem jag har bockat in är dem jag är mest intresserad av, sen så spelar det ingen roll om det är något annat område, jag är villig att hjälpa till så gott jag kan.

+Rep, Oavsätt omständigheter. Kanske inte har varit pålitlig med sina beslut, men att han är sugen och redo på att vara staff och hjälpa servern, betyder också att han är här för att stanna

<3

+Rep, Oavsätt omständigheter. Kanske inte har varit pålitlig med sina beslut, men att han är sugen och redo på att vara staff och hjälpa servern, betyder också att han är här för att stanna

<3
<3

+rep Riktig bra och hög nivå på ditt rpande. Tror du skulle sitta bra som staff! Mvh//James

+rep Även fast att V0ID lämnat Unive en gång i tiden så måste vi inse att han nu är tillbaks. Han om någon vet vad rollspel innebär och hur man utövar det på bästa sätt! Bör verkligen bli Staff.

+rep, jag vet att du kan din grej och hoppas på att denna ansökan går igenom, hoppas du blir godkänd och kommer långt :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka