- Meddelanden
- 253
- Reaction score
- 13
Vad är ditt namn i verkligheten? Max
Ditt discordnamn: 1sydow
Ange ditt födelsedatum 2 December 2007
Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag ska bli staff eftersom jag redan har mycket erfarenhet och vet hur jobbet fungerar. Jag började som Helper på Unive redan 2023 och har sedan dess haft flera olika roller, bland annat krimansvarig, supportansvarig och donationsansvarig. Det gör att jag har bra koll på hur de olika delarna av staff fungerar och vad som förväntas av en.
Jag har också väldigt bra kontakt med många på servern, både ic och ooc. Det gör att jag har en ganska bra bild av vad spelarna tycker, vad de vill se mer av och vad som kan bli bättre. Samtidigt vet jag hur viktigt det är att kunna skilja på vänner och staffrollen, så att man alltid kan vara rättvis och fatta rätt beslut.
Just nu har jag också väldigt mycket tid över eftersom jag tagit studenten och inte har något för mig framtills jag ska plugga vidare i höst.
Under de senaste åren har jag lärt känna väldigt många på servern och fått en bra förståelse för hur communityn fungerar. Jag vet hur man hanterar människor i support, hur man pratar med folk på ett bra sätt och hur man håller sig lugn även när det blir stressigt.
Jag söker inte till staff för att få någon speciell roll eller status, utan för att jag tycker om att hjälpa till och vill vara med och göra servern bättre.
Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker inte staff teamet verker ha någon kemi. vissa säger höger vissa säger vänster och vissa skiter bara helt i att hjälpa dig.
I support kan det ta upp till 1 timme att ens bli indragen. sedan yttligare 45 min innan dom kommer fram till ett beslut. vilket verkligen inte funkar i längden.
Krim rpn och krim ansvariga. Vet inte riktigt vart jag ska börja. Pittningar,Fear RP och allt där emellan. Krim teamet fokuserar på små saker istället för att ta tag i det som inte funkar. Och ser inte mönster i grejer som regelbrott och spelare.
Polisen - Shoot n loot. beter sig som krim spelare och har ingen hänsyn till att spela för båda parter.
Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan?
jag hade velat bli kriminell ansvarig då jag hade lyssnat på spelarnas synvinkel och försökt komma fram till något som gynnar spelarna utan att förstöra rp nivån. men samtidgt få rpn att utvecklas och inte så still på ruta 1. Jag vill lyssna på spelarna så dom inte upplever att alla gör regelbrott och att krim teamet inte lyssnar på deras tankar. funderingar och förslag.
För att fixa de problem jag nämnde med staff teamet så ska jag vara aktiv i både discord och specca ingame. jag tycker det är kul att vara staff så därför ska jag använda mig av de för att bidra till något. jag ska se till så att regler följs men även att spelare får den hjälp dom behöver.
Polisen - Specca även poliser och inte bara kriminella. hålla en bra kontakt med dom högre uppsatta i polisen kåren och berätta att detta inte håller.
Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt med sin staff roll innebär att representera servern på ett bra sätt. ingen lall, man ska vara trevlig och respektfull men även ta sina ansvarsområden seriöst och göra det man förväntas. Det handlar också om att tänka efter före man agerar och att ta ansvar för sina handlingar.
Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag ska inte blanda ihop mitt privat liv med mitt arbete i staff-rollen. Genom att hålla dem separata undvika problem och missförstånd. Att skilja det personliga från det professionella hjälper till så att alla upplever att dom fått den hjälp dom behöver.
Hur länge har du spelat på Unive? Mycket till och från men sedan december. men första gången jag sökte hit var runt 2020-2021 Varit blacklistad från vintern 2024 till våren 2025
Har du tidigare erfarenheter som staff? ja en hel del från 2022-2023 och sv flertalet gånger. Men inte så mycket nu på senare tid.
Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Kriminell, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag kan ta allt som behövs. finns inget jag inte kan jobba med.
Ditt discordnamn: 1sydow
Ange ditt födelsedatum 2 December 2007
Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag ska bli staff eftersom jag redan har mycket erfarenhet och vet hur jobbet fungerar. Jag började som Helper på Unive redan 2023 och har sedan dess haft flera olika roller, bland annat krimansvarig, supportansvarig och donationsansvarig. Det gör att jag har bra koll på hur de olika delarna av staff fungerar och vad som förväntas av en.
Jag har också väldigt bra kontakt med många på servern, både ic och ooc. Det gör att jag har en ganska bra bild av vad spelarna tycker, vad de vill se mer av och vad som kan bli bättre. Samtidigt vet jag hur viktigt det är att kunna skilja på vänner och staffrollen, så att man alltid kan vara rättvis och fatta rätt beslut.
Just nu har jag också väldigt mycket tid över eftersom jag tagit studenten och inte har något för mig framtills jag ska plugga vidare i höst.
Under de senaste åren har jag lärt känna väldigt många på servern och fått en bra förståelse för hur communityn fungerar. Jag vet hur man hanterar människor i support, hur man pratar med folk på ett bra sätt och hur man håller sig lugn även när det blir stressigt.
Jag söker inte till staff för att få någon speciell roll eller status, utan för att jag tycker om att hjälpa till och vill vara med och göra servern bättre.
Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker inte staff teamet verker ha någon kemi. vissa säger höger vissa säger vänster och vissa skiter bara helt i att hjälpa dig.
I support kan det ta upp till 1 timme att ens bli indragen. sedan yttligare 45 min innan dom kommer fram till ett beslut. vilket verkligen inte funkar i längden.
Krim rpn och krim ansvariga. Vet inte riktigt vart jag ska börja. Pittningar,Fear RP och allt där emellan. Krim teamet fokuserar på små saker istället för att ta tag i det som inte funkar. Och ser inte mönster i grejer som regelbrott och spelare.
Polisen - Shoot n loot. beter sig som krim spelare och har ingen hänsyn till att spela för båda parter.
Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan?
jag hade velat bli kriminell ansvarig då jag hade lyssnat på spelarnas synvinkel och försökt komma fram till något som gynnar spelarna utan att förstöra rp nivån. men samtidgt få rpn att utvecklas och inte så still på ruta 1. Jag vill lyssna på spelarna så dom inte upplever att alla gör regelbrott och att krim teamet inte lyssnar på deras tankar. funderingar och förslag.
För att fixa de problem jag nämnde med staff teamet så ska jag vara aktiv i både discord och specca ingame. jag tycker det är kul att vara staff så därför ska jag använda mig av de för att bidra till något. jag ska se till så att regler följs men även att spelare får den hjälp dom behöver.
Polisen - Specca även poliser och inte bara kriminella. hålla en bra kontakt med dom högre uppsatta i polisen kåren och berätta att detta inte håller.
Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt med sin staff roll innebär att representera servern på ett bra sätt. ingen lall, man ska vara trevlig och respektfull men även ta sina ansvarsområden seriöst och göra det man förväntas. Det handlar också om att tänka efter före man agerar och att ta ansvar för sina handlingar.
Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag ska inte blanda ihop mitt privat liv med mitt arbete i staff-rollen. Genom att hålla dem separata undvika problem och missförstånd. Att skilja det personliga från det professionella hjälper till så att alla upplever att dom fått den hjälp dom behöver.
Hur länge har du spelat på Unive? Mycket till och från men sedan december. men första gången jag sökte hit var runt 2020-2021 Varit blacklistad från vintern 2024 till våren 2025
Har du tidigare erfarenheter som staff? ja en hel del från 2022-2023 och sv flertalet gånger. Men inte så mycket nu på senare tid.
Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Kriminell, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag kan ta allt som behövs. finns inget jag inte kan jobba med.
Senast ändrad: