Nekad Vqe | Medlem ansökning [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vqe

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad är ditt discord namn? a3lle.6

Vad är ditt födelsedatum? 5 Maj 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Theo Forslin 26 år.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Envis, Driven, Ödmjuk

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär går under namnet Theo Forslin. Theo är en väldigt omtänksam person och bryr sig om dom i sin närhet. Efter Theo hade gått klart sitt gymnasium visste han inte vad han skulle göra. Men en dag blev han erbjuden om att få börja på ett Universitet i London. På Universitetet kunde man välja vad man skulle vilja ha inreikning mot. Theo hade valt egen företagare. Han trodde detta skulle bli hans livs största dröm och att han aldrig skulle få leva så bra som han skulle få göra där. Efter ett prar månader stog Theo på plats på Universiteten och hade börjat sitt nya liv. Som jag sa tidigare trodde han att detta skulle bli det bästa men det blev det inte. Han hade nu gått på Universiteten ett tag och kände att han inte riktig trivdes. han hade flertal skulder eftersom allt var så dyrt här i London, han bodde även i en 1 som var en hyreslägenhet med saker utspritt överallt på golvet. Han funderade om detta verkligen var rätt val i livet och tänkte sig efter. Efter han funderat i flera veckor så hade han bestämt sig. Han skulle flytta tillbaka till Sverige. Men vart?, han ville inte flytta till sin gamla skruttiga by. Så han valde att flytta till Unive city. Han hoppades på tur denna gången och gissa om det gick vägen. Ja det gjorde det , Theo har nu bott här i 2 månader och har massor av vänner samt trivs bra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra och god rp eftersom jag har rpat länge och har en del erfarenhet. Jag kan bidra med unika scenarion där båda partner känner sig delaktiga på ett roligt sätt på båda. En utvecklad rp där andra känner sig motiverad till att också lära och göra bättre i rpen

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man alltid ska sträva eller försöka sträva efter at göra det så bra som möjligt för andra partnern och inte bara tänka att man själv ska vinna, om båda partnerna tänker så så blir det likgiltigt och scenariot blir roligt för båda.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Eftersom jag har rpat i flera år, tror sedan 2020 så har jag såklart begått regelbrott jag med. Ingen är fel fri, alla möjliga regelbrott. Men huvudsakligen är väl att jag har lärt mig av dom, mycket sunt förnuft tänkande och inte göra om samma sak helt enkelt. Jag har lärt mig mycket också om att göra det roligt för båda partner och att det inte alltid är viktigast att vinna och där av har jag någon gång brytit mot fearrp. Men har inte rpat på ett tag nu så känner mig redo att köra lite FIVEM rp med så få regelbrott jag kan och försöka rpa det bästa jag kan.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Två exempel är Suntförnuft, att du ska ha en sunt tänkande, detta bygger hela rpen på bland annat. Powergaming, att man har oändliga krafter och inte rollspelar på sakdor, fearp, att man inte rollspelar rädd i en konflikt, bara för att nämna några.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har 5 års erfarenhet av rp, mest det. :) mvh

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka