Accepterad kasperrrr00 | Medlem ansökning [Scorzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kasperrrr00

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kasper

Vad är ditt discord namn? kappe235

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juni 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Theo Svensson, född 2005.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Driven, kämpe, modig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Theo växte upp i en liten by i Skåne där det inte fanns mycket alternativ för sin framtid. Han flyttade in till storstaden för en bättre framtid. Han är van att jobba hårt och inte klaga, om någon behöver något gjort gör han det. Även om det är tungt eller sena kvällar. Han sparar det lilla han tjänar och försöker långsamt bygga upp något bättre. Framåt vill han fixa ett bra jobb, kanske köpa en egen lägenhet. Han vet att det kommer vara tufft men han tänker inte låta det stoppa honom

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös rp och spela karaktären realistiskt. Jag är inte här för att trolla bara för att skapa bra scenarion. Jag kan spela någon som jobbar hårt från botten och interegera med mycket med andra spelare. Jag är också väldigt aktiv och lyder reglerna.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man låter motparten också lyckas för en realistisk RP och realistiska scenarion. Alltså att man spelar för båda sidors upplevelse.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Aldrig varit med om någon situation där jag brutit reglerna.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Att alltid visa respekt mot staff och inte överrösta. Undvik att använda olämpliga uttryck. FEARRP innebär att man ska värna för sitt liv. Ett exempel är att om någon riktar ett vapen ska man inte börja springa.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka