Accepterad Vqe | Medlem ansökning. (Scizzy)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vqe

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad är ditt discord namn? a3lle.6

Vad är ditt födelsedatum? 29 Augusti 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Theo Forslin 26 år.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Envis, Driven, Ödmjuk

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Theo Forslin, Theo har en bra bakrund där han vuxit upp i Sverige med goda möjligheter till framgång. Han har alltid intresserat sig för buisness och gillar att göra ideeer till verklighet, han tycker om att spendera tid med familj och vänner. Han funderar på att någon gång i framtiden starta eget. Theo har ett stort bil intresse där han bland annat gillar sportbilar. Nu när Theo har blivit äldre vet han inte exagt vad han ska göra, men som jag nämnde tidigare förmodligen starta eget för att kunna köpa sin första sportil. Som person är också Theo väldigt ödmjuk och omtänksam och bryr sig om dom i sin närhet, men han gillar inte att bli trampad på tårna, han värderar respekt högt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra och god rp eftersom jag har rpat länge och har en del erfarenhet. Jag kan bidra med unika scenarion där båda partner känner sig delaktiga på ett roligt sätt på båda. En utvecklad rp där andra känner sig motiverad till att också lära och göra bättre i rpen

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man alltid ska sträva eller försöka sträva efter at göra det så bra som möjligt för andra partnern och inte bara tänka att man själv ska vinna, om båda partnerna tänker så så blir det likgiltigt och scenariot blir roligt för båda.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Eftersom jag har rpat i flera år, tror sedan 2020 så har jag såklart begått regelbrott jag med. Ingen är fel fri, alla möjliga regelbrott. Men huvudsakligen är väl att jag har lärt mig av dom, mycket sunt förnuft tänkande och inte göra om samma sak helt enkelt. Jag har lärt mig mycket också om att göra det roligt för båda partner och att det inte alltid är viktigast att vinna och där av har jag någon gång brytit mot fearrp. Men har inte rpat på ett tag nu så känner mig redo att köra lite FIVEM rp med så få regelbrott jag kan och försöka rpa det bästa jag kan.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Två exempel är Suntförnuft, att du ska ha en sunt tänkande, detta bygger hela rpen på bland annat. Powergaming, att man har oändliga krafter och inte rollspelar på sakdor, fearp, att man inte rollspelar rädd i en konflikt, bara för att nämna några.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka