Inaktuell vplain | Ansökan till Staff (frankho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vplain

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? dexter

Ditt discordnamn: vplain

Ange ditt födelsedatum 15 Januari 2009

Varför ska just du bli staff? För att jag känner nu att jag är kompetent för att hjälpa till här på unive. Jag har alltid haft ett intresse för att hjälpa till har vart staff här på unive innan vid ett annat namn aka zem. Det var en extremt rolig position men valde att avgå då jag valde att fokusera på skolan då. Jag har fått en ganska stor möjlighet att göra något annat nu då jag har uppehåll från skolan och min fotboll. Jag vill kunna fixa det som inte fungerar här på unive. Jag har sett hur staffs arbetar här på unive och det är väldigt inspirerande.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker inte att rp nivån hos kriminella räcker till. Känns som att vissa har konstiga prioteringar här på unive. Aka skottspelare och montage krigare. Känner att folk går alldedes för mycket för att gå runt och skjuta och råna och leka allan ballan. Det är inte en rp nivå som håller. Samt i support tycker jag att det kan bli lite hetsigt tycker att staffs hanterar det ok. Men tycker det borde förbättras lite. Spelarna bör straffas hårt vid sådant inte bara en krim varning. Jag vill förbättra denna rp nivå.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Snacka ihop oss vad vi inte tycker fungerar på servern sen försöka lösa dem tsm. Tex krim ansvariga håller koll på krim rpn och dem med dem andra ansvaren över ett visst område snackar ihop sig. Tycker att man borde kunna snacka ihop sig vilka åtgärder man bör ta på en eller flera individer samtycke är allt.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man låter inte någon annan tala över en. Du tänker ut saker innan du gör det. Du följer ditt staff schema. Du ska ha en rätt attityd som staff ifall du ej har det kan det bli svårt. Du ska visa att du verkligen vill göra det du gör. Att du brinner för det. Du ska inte göra något utöver det normala.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Just nu har jag mycket tid för att arbeta på unive. Jag kommer att gå till skolan normalt. Men jag kommer att spela relativt ofta och då är det staff arbete som gäller. från kl 15 e jag redo att spela framtill kl 00.00

Hur länge har du spelat på Unive? Cirkus 2 år med pauser osv.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har vart staff här på unive tidigare. Hur man tar beslut commands. Hur man agerar proffs allt sådant sitter i hjärnan. Har också vart staffs på andra servers och det var i flertal månader.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Kanske event då jag inte är den bästa på planering.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka