Antagen lekkerimäki4Life | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .

S1gge12

Icke Medlem
Meddelanden
163
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Sigge

Ditt discordnamn: S1gge12

Ange ditt födelsedatum 18 Februari 2011

Varför ska just du bli staff? jag tycker personligen att jag har varit aktiv dem senaste månaderna och skulle göra det bra som helper. är även MA på Unive, har varit aktiv som det samt gjort det bra som det. jag kan bidra med mycket aktivitet samt många färdig gjorda reports. spelar hockey IRL så är mest inne på eftermiddagen och lite på kvällen, men är väldigt aktiv på helgerna så kommer bidra med mycket aktivetet

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker specielt att det är för mycket lall på allmäna platser tbx sjukan, marja, meko, samt många som utrycker sig rasistigt.
Och att specielt Krim rpn är på son låg nivå att det är inte ens kul att rpa som kriminell, det kan även vara därför många slutar på servern.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Att hålla mycket mer koll på Krim rpn och att ta dag i ärenden som gäller i krim rpn, och att våga säga något när man har sätt ett regel brott. lall på sjukan samt almena platser, och att speca mycket!

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? jag tycker det är väldigt viktigt att agera som professionell på grund av att det är bra att göra det när det kommer in nya på servern för att få dem att vilja stanna kvar. man ska även agera som en bra förebild, för att ge alla spelare ett gått exempel annars är man ju inte bra som staff.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? att arbeta som staff maueriteten av dagen och att inte rpa så mycket kanske på morgonen då det inte är så många inne.

Hur länge har du spelat på Unive? 8 månader nått sånt

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag jag är MA på denna server, och har bra erfarenheter om att staff arbeta och vet hur alla commands funkar.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? ja event ansvarig, är inte jätte sugen på att jobba som event ansvarig kan kanske testa men det är inte mitt mål direkt.

Tillbaka