Antagen WATE | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

WATE

Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
30
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Ditt discordnamn: Wate691

Ange ditt födelsedatum 13 Juni 2009

Varför ska just du bli staff? Just jag ska bli staff för jag kommer kunna bidra med mycket aktivitet samt välgjort arbete. Jag strävar också alltid efter serverns bästa för att få Unive så bra som möjligt. Samt att jag har mycket tidig erfarenhet.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det som ej fungerar jätte bra skulle jag säga är krim rpn inte alltid men ibland då de kan vara rätt så ''fattig'' rp nivå som skulle kunna förbättras lite. Men annars tycker jag unive har en bra rp nivå.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Genom att prata med krim ansvariga och förklara vad man tycker att problemet är och sedan ge förslag och ideer om hur man kan lösa de problem som uppstår just inom krim rpn så man kan få den så bra och seriös som möjligt ochy att den håller unives standard

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt som staff innebär att för det första inte är ''korrupt'' gör ditt arbete inga undantag tex för att du känner någon. Samt ska du alltid agera proffsigt och ha lungt temperament. Samt som jag sa att man alltid ska vara opartisk i sina beslut och tanke sätt. Och som staff så reprensenterar man hela Unive och inte bara sig själv som gör att man färgar av sig på servern vilket gör det extra viktigt att agera professionellt vilket gör det viktigt för mig.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag har tid utanför min fritid att spela. Under de tider jag spelar så kommer staffa alltid vara en prioretering framför egen Rp. Men jag har bra med tid under vardagar och sena helg dagar att staff arbeta. Är de så att de inte händer mycket på servern och de är tillräckligt många staffs inne så kan man ju ta tillfället att gå in och rpa själv.

Hur länge har du spelat på Unive? 10 juni 2025

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har vart Mod, Don ansvarig, Searvervakt Koordinator,

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? support

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka