Accepterad Von. | Ban Överklagan [Gabi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Von.

Icke Medlem
Meddelanden
118
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/ADHAWIDHIAUWHDJ/

Ditt Hex-ID: steam:110000100c70bdc

Vad är din discord tagg? Von.#0059

Vem var det som bannade dig? Gabbe151x

Bild på banmeddelande: Namnlös.png KAN EJ SKICKA SCREEN SHOTS PGA STRECH

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det såg ut som att jag först körde på han där Playa med mening fast jag inte gjorde utom personen som ägde bilen stängde av den precis när jag skulle bromsa och då de inte gick att bromsa längre och jag sa även det till honom men han väljer att stå tyst och börja ID Peeka, Sedan så var jag och har som jag slog ner var i bråk innan och var ännu i scneario och det är derför jag slog han efter som att han slog mig tidigare den 30 minuterna, MEN det såg väl fel ut för personen som speccade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hängde över hela stan och letade efter folk att starta ett rolig sceanrio med, men då så åker vi sedan till trygghansa där jag träffar på Holger vi börjar och bråka och påbörjar ett scenario där vi fört jagar varandra med bilar osv liksom och sedan börjar slås och sen så släpper vi det en stund då det kom fler folk och då som playa då kom och jag körde runt i holgers bil och då holger stände av sin bil och jag råkar av misstag köra över honom men tänker inte mer på de efter som att playa då körde ner folks bilar i hamnanen innan och försökte pita folk själv MEN jag sa även att det ej var meningen då bromsarna slutade fungera när han stängde av bilen via M menyn och sedan ett tag efter när allt har lungat ner sig så börjar jag och holger bli sura på varandra igen och börjar slås och då sedan blir jag bannad,

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Lite båda två, kanske det kunde varit ett mer av lalligt scenario men fortfarande så var det ej VDM eller RDM som jag utförde med mening vilket var bara en del av ett scenario att jag ens slog Holger från första början. Och då samt att Playa inte är helt olkyldig heller då han varken rpar på skador och endast ID Peekar vilket dödar hela scenariot och de gör bara alla sura. Och då han även försökte köra ner folks bilar i vattnet med hjälp av sin egen men kommer inte gå in för mycket på det då detta handlar om mig i detta fall

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Tidigare har varit om pwg men de andra har varit felaktiga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att försöka svängar till vänster eller att försöka bara och undvika att nudda han och att försöka ta det socialt iställer för att slå holger och göra ett mer utveckalt scenario. Jag ångar grovt vad jag gjorde och skulle aldrig göra om det!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att ta det mer försiktigt och försöka ta saker mer socialt och snacka mig ur saker och ta det mer lugnt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka