Accepterad Vincent von greven | Ban Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
16
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199199861626

Ditt Hex-ID: steam:110000149e2bb7a

Vad är din discord tagg? vincent.3414

Vem var det som bannade dig? William07

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-01-25 161620.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag åkte med i en bil som ansågs provocera scarface och hans gäng, och att det sedan ledde till en skottlossning.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis åkte runt i en av våra gängbilar i staden, och så såg vi scarfaces bil i mirrorpark, men då hände inget, sen såg vi dom igen vid grovestreets klädaffär. vi åkte då in på parkeringen och skulle laga våran bil, sen pratade vi en del med dom och det kanske sades en del onödiga/provocerande saker under konversationen, sen så åkte vi ut på vägen igen och då sade han jag åkte med att han ville åka förbi och göra pruttljud vilket jag håller med om att är onödigt, men som sagt så gjorde jag personligen inte några ljud, sen frågade jag scarface varför han hetsar mott ett gäng som dom hade valt att avsluta kriget med, då fick jag som svar att det var för jag var en busunge eller något liknande. dom hoppade sedan ut och började skjuta mot oss, och sen efter det så blev det en skottlossning

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte bannen är felaktig, kanske lite länge med 6 dagars ban bara. jag förstår att det inte är rätt att åka och hetsa mot ett gäng som man slutat kriga med och det var fel gjort av mig. jag borde tänk bättre än så, det är inte något jag skulle göra om och jag är medveten om felet som jag gjorde.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. alla mina tidigare bans är 1 år sedan, tror någon var powergaming men kommer inte ihåg exakt, jag har under dom senaste månaderna jag spelat betett mig på servern.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle aldrig börjat hetsa med dom i bilen och vi skulle aldrig åkt fram till dom då jag visste att dom inte tycker om oss. och om vi skulle mötas med dom in game igen så skulle jag inte hetsa eller provocera mot dom då det inte är bra rp.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte hålla på och lalla på servern och istället bedriva en bra rp. och att inte hetsa eller provocera mot gäng vi inte har krig med

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, jag försår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka