Accepterad Volle | Ansökan till Servervakt (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Volle

Välkänd Medlem
Meddelanden
3,259
Reaction score
270
Vad är ditt namn i verkligheten? Kasper

Ange ditt födelsedatum 23 April 2005

Vad heter du på discord? Volle#5666

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag 15:00-22:00
Tisdag 17:00-22:00
Onsdag 14:35 22:00
Torsdag 06:00-08:00 15:30-22:00
Fredag 16:00 03:00
Dessa tider kan variera beroende på vecka,har distans varannan dag.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag skulle nog säga att jag har spelat på Unive i någon månad. Har spelat på Unive förr när den hette Multistaden men valde på den tiden att avsluta. Men nu är jag tillbaka på¨Unive och satsar hårt för att spela och rp:a så mycket det bara går.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag som servervakt kommer absolut ta ansvar över det som händer på servern. Och kommer endast använda mina perms när det är korrekt. Jag kommer utföra ett professionell jobb som servervakt,ifall jag får in report så kommer jag först och främst granska det och kolla igenom ifall det verkligen är en vettig report.
Kommer också fortsätta rp:a normalt som en vanlig whitelist spelare och kommer också försöka få alla att följa reglerna inom servern. Det är viktigt att kunna alla grundreglerna bra och få bort alla lallare på servern.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Det som får mig vilja bli servervakt på servern är för att Unive är så pass stor och hittar dagligen lallare eller folk som bryter mot reglerna och det kanske behövs några till servervakter som har tålamod,kan ta emot kritik och kan besluta om vettiga saker. Några av mina vänner är stora på Youtube och är därför mod på deras lives osv osv. Jag vet hur det är när över 300 personer sitter i en live stream och spammar och inte kan bete sig. Jag gör ALLTID vettiga beslut och därför skulle jag nog säga att jag passar bra som servervakt.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag är en aktiv whitelist spelare på Unive och väldigt mogen, som jag har nämnt tidigare så hittar jag dagligen lallare eller folk som bryter mot reglerna på servern. Det är många som inte bryr sig när dem ser lallare eller folk som bryter mot serverns regler och detta tycker jag ska förändras omedelbart. Det hade varit kul att se ifall vi bara har seriösa rp spelare på Unive och detta ser jag fram emot att det händer!

Varför ska just du bli servervakt? Jag är som sagt aktiv spelare och kan reglerna hyfsat bra,läser reglerna varje dag och hittar lallare och folk som bryter mot reglerna hela tiden. Jag är jobbar inom poliskåren på servern och det är alltid tråkigt när alla lallare ska få uppmärksamhet när dem är vid några poliser. De lallarna vill alltid ha uppmärksamhet och försöker smita iväg,sätter alltid mig i support och förösker få dessa att bli bannade.

Varför vill du bli servervakt? Jag skulle vilja bli servervakt på servern för att höja rp nivån till max och få bort alla lallare som inte är där för att rpa seriöst men också dem som bryter mot reglerna. Jag vill alltid allas bästa och gillar alltid att hjälpa till folk som behöver hjälp. Jag är alltid den som är schysst mot folk och ställer gärna alltid upp.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /dv - tar bort fordonet, /kick (id) (anledning), /svban (id) (anledning), /toggle id och /revive (id). Det är dem kommandon vi som servervakter kan använda för tillfället.

Är du whitelistad på serven? Ja det är jag.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Har inga bans eller några som helst varningar

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej det gör jag faktiskt inte.

Tillbaka