Vlad | Securitas Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Nemo Erlansson

Icke Medlem
Meddelanden
222
Reaction score
26
Ange ditt födelsedatum: 31 Maj 2003

Vad heter du på discord? Mr.Neo#3469

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 100-200

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? vardagar kommer jag vara inne 1-5 timmar på helger kommer jag vara inne 3-10.

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag.

Hur många timmar har du på FiveM? 100-200

Vad heter du? Nemo Erlansson

Hur gammal är du? 19

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli anställd på Securitas? FÖr jag vill håla ordning så det inte blir några slagsmål eller sånt på bil affärer och vil lhjälpa polisen littegran och vill prata med männsikor.

Varför ska vi just anställa just dig av alla andra som söker? För att jag vet ganska mycket vad securitas gör tillexempel dem håller koll så att det inte blir slags mål dem hjälper polisen och om sjukvårdare kommer då så får sercuritas hålla dem borta.

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? JAg har aldrig jobbat som sercuritas men jag vill gärjna lära mig mer om yrket och hjälpa till mer.

Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? Radiodisciplin är tillexempel korta menningar när man pratar i radion och sen finns det stöd or som tillexempel

kom slut
slut kom
.slut kom
sen finns det fler.

Vad är en bra Securitas vakt? Hur jobbar man, hur är man bland andra, hur beter man sig och hur använder man sig av vapnen man får? En bra sercuritas är trevlig men om det blri så att det bli slagsmål då skulle sercuritas gå fram och be dem att sluta och backa annars om dem inte lysnnar så skulle han kunna ta batong.

Om du ser en person med kniv och hotar en person nära där du vaktar, vad gör du? (Förklara så utförligt du bara kan) Jag kan försöka få kontakt med personen som har en kniv och att han ska lägga undan kniven och att han ska stå stilla och sen skulle jag gå fram och ta fast han med min kollega och sen ringa efter polisen så dem kan komma och ta honom.

Om en person misshandlar en person och du ser det, vad gör du? (Svara så utförligt du bara kan) Jag kan springa fram snabbt och putta honom ifrån personen som ligger ner eller om bådda vill fightas så hoppar jag och min kollega på dem och säger att dem ska sluta och jag skulle ah försökt att lugna ner personen och sen kanske ringa polis om det är så farligt och om dem är skadade så skulle jag kallat in att e nambulans behöver hitt.

Har du några andra frågor? Nej. JAg är inet profs men jag vet liksom vad vi får göra och vad vårt ansvar är.

Tillbaka