- Meddelanden
- 369
- Reaction score
- 37
Vilken chefs-position ansöker du till? Securitas
Vad heter du i verkligheten? Alvin
Vad är ditt användarnamn på discord? Gargantua5276
Ange ditt födelsedatum: 21 November 2008
När fick du medlemskap på Unive? 2021
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har aldrig suttit som chef tidigare men har jobbat nära med chefer i alla yrken jag har jobbat i, jag var mod och kordinator jobb 2021 men de var så längesen så vetefan om de är meritgivande
Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Min framtid är att göra securitas aktivt, jag ser potenial i securitas och jag tror att securitas rpn som den är håller men grejen är att securitas är inaktivt och det som igenkligen krävs är att en aktiv chef tillsätts som är driven och då tror jag problemen kommer lösa sig själva
Min plan är att massanställa i början för att sen se brister i yrket för om jag ska vara helt ärlig har jag inte jätte mycket erfarenhet kring securitas men de verkar endå vara ett roligt yrke och jag vill liksom visa vad jag går för, för ifall jag lyckas med securitas kanske mina chanser att kanske bli regionsdirektör i framtiden ökar för de är ju ett litet slut mål
Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? jag är aktiv
Har du läst våra grundregler? Ja
Vad heter du i verkligheten? Alvin
Vad är ditt användarnamn på discord? Gargantua5276
Ange ditt födelsedatum: 21 November 2008
När fick du medlemskap på Unive? 2021
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har aldrig suttit som chef tidigare men har jobbat nära med chefer i alla yrken jag har jobbat i, jag var mod och kordinator jobb 2021 men de var så längesen så vetefan om de är meritgivande
Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Min framtid är att göra securitas aktivt, jag ser potenial i securitas och jag tror att securitas rpn som den är håller men grejen är att securitas är inaktivt och det som igenkligen krävs är att en aktiv chef tillsätts som är driven och då tror jag problemen kommer lösa sig själva
Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? jag är aktiv
Har du läst våra grundregler? Ja