Nekad VISTER | Ban överklagan [Jackz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

VISTER

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=1400348725&token=1MIpzpXp

Ditt Hex-ID: 11000015377a035

Vad är din discord tagg? RILUM Schakt#7009

Vem var det som bannade dig? AnkaN

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? capbait under bankrån

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staff bannade miig för att jag körde fram till polisen även fast han hade sagt att jag skullle åka därifrån. jag förstår min ban och det var superdummt av mig och jag tror även dem bannade mig för att det jag gjorde skulle aldrig hänt i verkligheten. och jag ångrar mig extremt mycket.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Presic innnan jag blev bannad så körde jag och en kompis runt i varsin bil och sen kom det upp att det var bankrån så vi åkte dit för vi var nyfikna och jag tänkte bara kolla och fråga vad som hade hänt med det slutade med att jag körde där omkring och frågade poliserna flera gånger om vad som hade hänt. vilket var jättedummt av mig . och det ska ej hända igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var ingen felaktig ban denna ban var bra för det var jag som gjorde helt fel det var jättedålig rp både för mig och för andra. Jag skulle intee gjort så som jag gjorde. ångrar mig grovt. och det ska INTE hända igen oavsett vad. så nej det var ingen felaktig ban det var tottalt mitt fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min första ban var för powergaming och den var också superdum och onödig av mig som jag ångrar det var ett tag sedan och det har inte hänt igen sedandes och det kommer inte hända fler gånger och den bannen varade i 2 dagar. Min andra ban var för rdm och det var en gång när jag och några kompisar åkte runt och rånade folk när vi inte ens var krim sedandes har jag inte gjordt det och det händer ej fler gånger och den bannen var i 9 dagar. det var nog en av mina tyngsta banner min sista ban var för meta gaming då satt jag och pratade discord med kompisar samtidigt som jag spelade rp och det var inte okej sedandes har jag inte haft discord öppet när jag spelar och det har inte hänt fler gånger. bannen för meta varade i fem dagar men förlängdes sedan till 7 dagar. och det var helt rätt för jag förtjänade den bannen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade bara kunnat låta polisen vara och inte hålla på att störa dem i deras arbete och jag skulle bara kört därifrån när jag såg att det var bankrån för då hade rpn blivit roligare för alla så jag skulle bara låtit polisen göra deras jobb. Ber så hemskt mycket om ursäkt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att inte störa polisen eller militären eller vad som har med polis,brandbil eller ambulans ska ej hålla på att få deras uppmärksamhet eller försöka spela dum för det var bara idiotiskt av mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag kommer vänta på min tur och ni får ta er tid på er att läsa igenom min öveklagan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka