Accepterad visseVisse | Ban Överklagan [520]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

visseVisse

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199747844145/

Ditt Hex-ID: hittar inte!

Vad är din discord tagg? visse186

Vem var det som bannade dig? 520master

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-06-08 205816.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom mitt spel crashade i ett roleplay och dom trodde jag lämnade och jag använde OOC då jag prata om saker i voice chat som min karaktär it visste om istället för att skriva i chatten. sen gick jag inte in i support när han tillkallade mig eftersom jag it visste att han tillkallade mig för jag visste inte hur de fungerade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och polisen hade förhör och då tappa jag internet connection och mitt spel crashade och då behövde jag starta om hela spelet för att gå in igen men då blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De va inte felaktig ban, jag visste inte hur OOC funka och att man skulle skriva i chatten om något som inte karaktären visste om, sen visste dom inte att mitt spel crashade heller.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har it blivit bannad tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? om jag visste hur allt fungerae hade jag kunnat skriva i chatten istället för voice chat om sånt som karaktären inte visste om och gå in i support om jag visste om det

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer använda mig av IC och skriva i chatten om de handlar om nått karaktären inte visste om, och gå in i support om jag blir tillkallad.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Kommer att släppa in dig igen eftersom du är ny, men jag ser gärna att du kollar igenom reglerna en extra gång också. Vet om att det är svårt att hålla koll på allt när man är ny, men det blir lättare om man kollar igenom reglerna.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka