Nekad Etismats | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Etismats

Medlem
Meddelanden
278
Reaction score
2
Ditt discord namn: etismats

Ditt Hex-ID: 11000014387031c

Vad för typ av beslut gäller det? Powegaming 12.5 poäng vilket ledde till 3 veckor ban

Vem/vilka tog beslutet? korpen

Varför tror du själv att beslutet togs? För jag tog medkits i en skottlossning vilket var väldigt dumt. Jag förstår att jag gjorde fel och att de ser konstigt för staffsens vinkel.

Hur är beslutet felaktigt? Generellt tycker jag bannen är korrekt eftersom jag bröt mot en regel på servern men som jag tyvärr ej visste om eftersom det skickades ut när jag inte spelade på servern. Om jag hade vetat om denna regel så hade jag aldrig gjort detta jag täntke bara att jag behövde hp och att tjag hade det närtillånget. Jag förstår min åtgärd till 100 procent men jag tycker bannen borde hävas eftersom jag nu e bannad i 3 veckor på sommarlovet för något jag inte visste om tycker ba de jävligt tråkigt. Jag tycker ni borde kunna kolla genom väggen och se från mitt perspektiv att jag som spelare inte visste om att det var fel. Nu i efterhand förstår jag att man ska fatta de med lite suntörnuft men jag förstod genuint inte det i scneariot. Jag tycker bara det är tråkigt att jag ska bli bannad i 3 veckor när jag inte själv visste om regelbrottet samt tycker jag personligen att det hade räckt med en grov munltig varning.,

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/mTa6rXfou7NHL7vpG?invite=cr-MSxpYTgsMjE5NjkxODA0

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka