Nekad Visse | Medlem ansökning [Sandberg] | [SvampBob]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Visse

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198308318740/

Vad är ditt namn i verkligheten? Visai

Vad är ditt discord namn? Visse#6546

Vad är ditt födelsedatum? 12 November 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hampus, han är en glad kille som älskar att träffa nytt folk samt åka på nya äventyr, han är 20 år gammal och just nu lever livet, Hampus har tidigare jobbat som Falck, samt mekonomen på andra städer men då han valde att flytta till Unive stad så har han andra mål i livet och nya mål. Hampus är en trevlig kille som gärna ställs upp inför nya och tuffa utmaningar, han är en kille som tänker utanför boxen och löser problem väldigt enkelt. Hampus är en kille som gärna blir en medborgare i unive stad då han anser att det verkar vara en trevlig och rolig stad att bo i.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag vill hitta en rp server som har en seriös rp, vilket jag anser att unvie har, samt att man måste vara medborgare för att kunna få olika saker upplåste både ic och ooc, vilket jag anser är väldigt bra då det blir mer seriöst. Jag vill bli medborgare då jag vill ställa mig inför nya jobb samt ny rp, då jag vill ansöka om olika jobb och testa på dem flesta. Jag anser att unive är en väldigt bra server med bra scripts och härligt rp folk.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Sepciellt deras scripts, samt bilar som är väldigt unika, även dess rp som verkar vara väldigt bra samt seriös, det som intreseerar mig mest är bilarna, då det finns ett x antal olika bilar vilket kan vara väldigt roligt att rp med.

Hur hittade du Unive? Jag har väldigt många vänner som spelar på unive, som bjöd in mig och som jag ibland spelar med på unvie.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna skapa och hamna i så roliga scenarion som möjligt, samt att kunna bidra till att alla får en rolig rp tid.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få medborgar jobb samt kunna lära känna folk ooc vilket är väldigt roligt, samt att kunna hitta en skön community.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är jag inte.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top