Inaktuell bob55555 | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bob55555

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? bob55555

Vad är ditt födelsedatum? 23 Mars 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Axel karlsson 18 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Omtänksam, generös och cool

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Axel karlsson's föddes den 27 november 2007, hans bakrund är väldigt mörk, hans familj har alltid varit aggresiv men han har kämpat egenom och blivit en väldigt fin och stark människa. Axel har gått egenom saker som ingen annan, han har fått se mordförsök, misshandel och rån. Men axel han tog sig egenom dessa tuffa tider och kämpade på hans planer nu är att flytta till unive city för att börja ett nytt liv, han vill ha det roligt och skaffa nya kompisar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till stå för reglerna för denna server och reportera dem som missköter sig, samt så bidrar jag till att spela seriöst hela tiden och ta det som om det vore verkliga livet

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att ett scenario ska vara roligt oavsett om du vinner eller förlorar

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har jag för ungefär ett år sedan så tog jag en sequritas bil och körde ner i vattnet eftersom jag inte hade läst på reglerna tillräckligt.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? combat logging är t.ex när du lämnar mitt i ett scenario t.ex om polisen jagar dig eller om folk försöker råna dig får du inte lämna och copbait är att du t.ex försöker få polisens uppmärksamhet genom att typ sparka på deras bil eller köra mot rött

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har varit medborgare innan och jag hade en bra tid här då och jag tycker att jag är värdig att få vara medborgare i denna server. Tog en paus innan eftersom jag behövde fokusera på skolan men nu är det färdigt

Sätter din Medlemskaps Ansökan som inaktuell eftersom att du redan är medlem

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka