Viqevire | Sjukvården Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Viqevire

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
2
Ange ditt födelsedatum: 26 Mars 2006

Vad heter du på discord? 4vicke4#6583

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 70h

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? minst 1-2h

Hur ofta kommer du vara inne? minst 5ggr i veckan

Hur många timmar har du på FiveM? 70h

Vad heter du? Lars Bengtsson

Hur gammal är du? 45

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli Sjukvårdare? För att kunna göra välden en bättre plats och kommer göra allt i min makt för att ständigt hjälpa människora i Multistaden.

Varför ska just du bli anställd? För jag under mina 30 år som jag levt i vildmarken vet jag som behöver göras för att få människan hel efter en fruktansvärd skada.

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Jag har 30 års erfarenhet inom vildmarken

Berätta vad HLR är för någonting HLR står för hjärt- och lungräddning och går ut på att sätta igång kroppens blodflöde i kroppen. Detta gör man genom att först lägga den medvetslösa på rygg, sedan placera din ena handlov mitt på bröstbenet mellan bröstvårtorna, placera din andra hand ovanpå. Tryck ner bröstkorgen 5-6 cm. Tryck 30 gånger, hårt och snabbt. Böj sedan den medvetslöse huvud bakåt och sedan ta sedan två andetag och andas in genom den medvetslöse luftgång samtidigt som du täpper för näsan. Detta är mycket användbart när en person drabbas av t.ex hjärtstopp.

Förklara vad radiodisciplin innebär. Det är en typ av kommunikation för att snabbt kunna kommunicera med andra kollegor i nödsituationer.

Har du några andra frågor? Har inga frågor, är mer än redo.

Tillbaka