Antagen Vinnis | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vinnis

Medlem
Servervakt
Meddelanden
550
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Enis

Vad heter du på discord? Vinnis

Ange ditt födelsedatum 25 Januari 2008

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Medlems Ansvarig är en viktig roll inom Unive. De gör så att folk som vill ansöka till Medlem på Unive ska kolla igenom deras Ansökan och ta Medlemskap intervjuer. Jag vill verkligen vara i Medlems Ansvarig teamet igen och jag tycker att Medlemskap Ansarig är en riktigt roligt och underlättande Ansvarig jobb. Jag vet hur de går till med Medlemskap Ansvarig processen för jag har själv varit de innan. Jag vill vara de igen för jag skaknade faktiskt att jobba inom detta området. Att få chansen att göra så folk blir Medlemmar på Unive är riktigt roligt och intressant. Jag vill kunna hjälpa folk att ta sitt RP nivå och kunna acceptera så många folk som möjligt så dem kan bidra till en roligt och hälsosam miljö här på Unive. Jag vill kunna lära folk och hjälpa dem med så mycket som möjligt, ha min pm öppen så jag kan lära dem olika grejer som Medlemmar kan göra. Jag ställer också såklart en fråga efter intervjun att ”Har du några frågor inom detta”.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag har själv varit Medlemskaps Ansvarig så jag vet mycket om detta området. Jag har riktigt mycket erfarenheter inom detta jobbet. Jag vet hur jag hanterar Forumet och dcn när jag ska ge ut roller. Jag är en väldigt social och härlig person mot andra så när jag pratar med dessa folket så är jag väldigt snäll. Jag stressar inte mig när jag gör intervjuerna, Jag lallar inte runt utan jag tar allt seriöst. Jag vet hur jag hanterar forumet, trådar osv. Jag är ingen person som gör korruption utan jag nekar om det är inte bra, jag låter heller inte mina vänner bara va medlem bara för dem är mina vänner utan dem ska ha en bra och vettig ansökan för att jag ska godkänna dem.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker först man ska fråga hur är det. Efter de så ska man ha en väldigt bra ton med personen, lyssna på vad de har och säga och sen ta intervjuen. När de kommer till intervjuen ska du vara så bra lyssnare som möjligt, du ska vänta tills personen har pratat efter de har att säga, du ska vara så snäll och social med personen, om de känns lite närvös så kanske man hjälper personen med att säga olika saker som man inte gör personen bli så nervös, jag underlättar hen till att inte försöka va så nervös. Man ska också ha respekt mot dem och jag tycker att man ska ha respekt så mycket som jag har respekt mot mig och alla andra.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag tycker att man ska ha en bra rp nivå när man kommer bli Medlem, såklart ska man inte ha den bästa men iallafall så man vet hur man rpar. Man vet vad man gör för när man ska spelar. De ska få uppleva en stor del av serven. De bidra med till olika saker på serven som att hjälpa till t.ex. Kortfattat sagt de påverkar mycket inom serven för de vill utveckla deras rp ännu mer med denna rollen.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Vad jag anser att man ska vara en bra medlem på Unive är:

En så bra rp nivå man kan ha och försöka ha en bra ton när man spelar, man utvecklar ju med tiden.
Kunna veta vad man gör för.
Man ska inte spela för makt och pengar osv undran ha det riktigt kul.
Kunna bidra med till så många scenarios som man kan för att förbättra RPn och serven.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? De som jag tycker en bra Medlemskap Ansvarig ska ha är: Du ska ha läst och veta GRUNDREGELNA bra. Du ska ha en bra RP nivå och väldigt hyfsat också. Du vet vad du ska göra när du får detta jobbet men såklart måste du lära dig lite. Du ska vara en väldigt social person och väldig snäll när du bemöter dessa personerna.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag skulle vilja säga nu när sommarlovet är igång kan jag inprincip jobba varje dag, hela tiden. Mån: 12-12 Tis: 12-12 Ons: 12-12 Tor: 12-12 Fre: 12-12 Lör: 12-12 Sön: 12-12

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag har varit MA innan flera gånger. Och jag vill också ta MA til nästa nivå vilket är inom staff teamet också.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka