Accepterad vinlyx | Medlem ansökning [Hannes_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vinlyx

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonas

Vad är ditt discord namn? bummm bumm bum#9469

Vad är ditt födelsedatum? 19 Januari 1990

Berätta om din karaktär. jag är en valig spelare som brukar gå runt och hänga med folk. min gubbe den heter jonas Möller och jag brukar gå till bilfirman och köpa bilar. Men jag kan inte köpa en bil därifrån eftersom det är inga där som jobbar. Jag gillar också att skaffa pengar och jobba hos dhl. Min gubbe är ifrån assyrien och är väldigt cool. Min gubbe är född år 2000 12/6. Just nu jobbar mn gubbe på dhl men jag vill gärna jobba som sjukvård och hjälpa till folk som har skadat sig och sånt te.x som att jobba hos Ambulansen. Min gubbe kom nyss till sverige så han är lite dålig på svenska. Han började bli kriminell när han var ungefär 15 år gammal. Det var då han tog bilar och har köpt vapen. Jonas möller har massor med kompisar och hänga med och det är bra för att då blir det roligt och vara med varandra iställlet för att vara själv och ha inget att göra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att ha kul på unive med rp nivån och att skaffa vänner via rp och att umgås med dom jag träffar och att jag är snäll och trevlih mot folk som är det mot mig jag kommer samt köpa bilar och skaffa pengar vapen bli kriminell och ha kul på unive Fivems störta svenska rp server. Och hjälpa folk det mesta man kan så att andfra hjäper mig så man ska behandla folk det man själv vill bli behadlad.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om jag blir rånad så vill jag ha mitt liv men han vill ha pengar eller telefon jag vill ju vinna genom att ha mitt liv kvar och han vill vinna genom att råna mig på allt jag har så då måste jag förhandla med han så att han inte dödar mig men för pengar och andra dyra saker.(om jag får fel på den här skriv gärna vad ni menar för jag fattar inte.

Hur hittade du Unive? Jag såg det först på tiktok och det såg kul ut så jag gick in och körde några timmar och jag tyckte att det var jätte kul så jag blev intresserad av at vara medelm

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka