Nekad vinlyx | Medlem ansökning [Mattsson1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vinlyx

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Arnold Svensson

Vad är ditt discord namn? nona08_

Vad är ditt födelsedatum? 26 December 2008

Berätta om din karaktär. Mitt namn är Jonas Möller. Jag är en andra generationens invandrare från somalia som drömmer om att bli en berömd Artist. Men med en familj som vill att jag ska bli pilot är det inte alltid lätt att följa sina drömmar. Nu när jag precis fyllt 24 år, bor jag fortfarande hemma – vilket är helt normalt i vår kultur, så inga problem där. Med min långa och smala kropp, ljusgrå hud och korta svarta hår sticker jag ut lite. Jag är också osäker på min läggning, något som är svårt att prata om hemma. Svenskan då? Tja, hemma pratades det bara somaliska , så jag fick lära mig svenska genom mina få, men trogna, svenska vänner. Därför bryter jag ofta på somaliska när jag snackar svenska, vilket kan leda till några roliga missförstånd!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har i många år spelat RP, allt från roblox och Garry's Mod. där jag varit allt från en rappare till sköterska. Jag har även spelat ett GTA RP tidigare. Jag kan bidra med roliga scenarion, en unik karaktär och stor erfarenhet av roleplaying games.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder helt enkelt att man är med och bidrar till en kul och spännande upplevelse för alla, inte bara för sig själv.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VDM innebär att man inte får använda en bil som ett vapen, för att skada nån eller döda nån.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja roblox och garrysmod.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Inte tagit din intervju på 48 timmar.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka