Nekad theo6969 | Medlem ansökning [eric_cool]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

theo6969

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? theo

Vad är ditt discord namn? hej123.4

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: uffe andersson 25

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? strålande hjärtegod inspirerande

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär är runt 25 års åldern han heter uffe han föddes i Kungsbacka 2000 uffe har alltid gillar sporter och gaming och vara med vänner. uffe han blev mobbad hela högstadiet av äckliga typer. uffe jobbar med DHL förare och har körkort. uffe dröm jobb är att jobba på mekonomen eller ett jobb på sjukvården. uffe pappa lämnade hemmet för att han var inte redo för att få barn så mamma mia behövde jobba som servetris och bartender så dom kunde leva i doms lägenhet som inte var så stor med bara två sovrum och en toa. uffe har alltid gillar att vara med folk och festa och ibland göra busiga saker men han vill aldrig vara elak med mening. uffe är oftast glad men han kan ha sina dåliga dagar som alla brukar ha. och just nu jobbar han som DHL förare. När han blev cirka 24 år så köpte han en trisslot och van 25 miljoner varje månad i 5 år så han behövde inte jobba som DHL förare och gav 10 miljoner till barn i nöd och byggde en kyrka för han tror på gud. och i framtiden ska han bli sjukvårdare chef och se till att någon är alltid redo att jobba

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag skapar roliga scenarion jag kommer försöka att stoppa bråk men inte om folk attackerar mig. Om det inte finns några jobbare på vissa jobb så kan jag jobba där så det blir mer roligare för alla och jag vill bara att Rpn ska vara mer seriöst och att alla ska ha roligt så ingen känner sig ogillade eller utanför. jag är en seriös person som skapar bra secnarion och konverstationer jag gillar även och hjälpa folk i nöd tex om dom behöver en skjuts eller fixa bilen eller behöver pengar

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att båda ska ha roligt och kul i ett scenario. till exempel ifall man blir stannad av polisen då ska man inte köra iväg utan att man ska ta konsekvenserna, och ta det så seriöst som möjligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej inte vad jag kommer ihåg

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm betyder random death matchmaking och vdm vehicle deathmatch metagaming det är tex du sitter och pratar med din vän berättar att polisen tagit dig och han visar var han är. du åker dit.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? omtänksam och väldigt arbets vilig kommer försöka få survern till en annan nivå ska få den gå till toppen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka