Accepterad Vincent123 | Medlem ansökning (M1zzY)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JojoSSniper

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Vince

Vad är ditt discord namn? JojoSniper#4359

Vad är ditt födelsedatum? 9 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alex Andersson han är 27 år gammal och har alltid velat bli polis, När Alex var ungefär 8 år jobbade hans pappa som polis och Alex fick lära sig en hel del om ur det känns att jobba som polis och hur saker och ting fungerar. Alex dröm jobb är då polis han vill hjälpte till detta samhälle och kunna få koll och reda i samhället och kunna hjälpa till med och få bort de kriminella som sker i staden. Alex är just nu 27 år gammal och bor i en lägenhet uppe i sandy, han försöker få sitt medborgarskap och för och sedan kunna se ifall om man kan få bli polis och kunna hjälpa till samhället. Alex var väldigt lång i sin uppväxt och har väldigt många kompisar som också ville bli polis. Alex kompisar känner ju Alex nu idag och de planerar på och få jobbet som polis och sedan kunna jobba sig uppåt så långt som går inom polismyndigheten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en fantastik hög RP nivå när jag själv rpar och jag kommer ej bryta en ända regel kanske någon gång det sker att jag har råkat gjort men jag kommer och försöka kunna bidra med en hög rp nivå till servern och kunna vissa vilken ROLEPLAY nivå jag har. Och jag kommer och bidra med roliga scenarion på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Okej jag förstår, Så helt enkelt. Det innebär att man inte bara ska spela för och vinna, Man ska ha en helt ok rp nivå och försöka göra scenariot större/roligare. Och det spelar ingen roll ifall om man förlorar scenariot eller vinner det är lika roligt och förlora.

Hur hittade du Unive? Minns inte det var ett långt tag sedan men det var nog runt 2020 jag hitta Unive i första plats.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka