Accepterad Vincent von greven | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
16
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199199861626

Ditt Hex-ID: steam:110000149e2bb7a

Vad är din discord tagg? vincent.3414

Vem var det som bannade dig? HYPEM

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-05 121059.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag hade varit jagad av en bil i kanske 20 minuter och valde att hoppa ut och skjuta mot dom. vilket var väldigt dumt av mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade varit jagad i kanske 20 minuter av en bil och försökt bli av med dom men jag lyckades inte bli av med dom för dom hittade mig alltid igen. Så som sista utväg eftersom dom redan hade skjutit mot mig och det verkade som deras motiv var att döda mig, så valde jag att hoppa ur min bil och skjuta mot dom. det var då jag märkte att det var typ 3 eller 4 pers i motpartens bil, hade jag vetat det från första början hade jag såklart fortsatt försöka köra ifrån dom eftersom chansen att jag skulle klara en 1v4 gunfight är så liten.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej bannen är inte felaktig, det var ett missförstånd av mig eftersom jag inte uppfattat att det var så många i bilen. så det var absolut jag som gjorde felet i det här scenariot, Jag ångrar verkligen att jag hoppade och började skjuta och det var väldigt fel av mig att göra så. Så jag skulle säga att det var dåligt sunt förnuft av mig att hoppa ut i de där tillfället. Jag försökte även att hitta fler av alla i mitt gäng genom att köra runt såpass länge som jag gjorde men jag hittade ingen som kunde hjälpa mig i situationen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, Jag blev unbannad ungefär 2 timmar före jag nu blev bannad igen. bannen som jag hade då var för grow pwg då jag inte rpade tillräckligt på mina skador vid en krock under en polis flykt. jag fick då även indragen krim + prisökning, så det är ganska jobbigt att bli bannad så snabbt igen. Jag såg under dom två timmar jag var unbannad verkligen till att rpa mer på skador. Sen har jag bara haft en annan ban och det var för jag tog upp telefonen som död. Jag lärde mig väldigt mycket av båda banns och har inte gjort om dom misstagen igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle aldrig har hoppat ur bilen och börja skjuta mot dom och det var ett väldigt dåligt beslut av mig att göra det. Jag skulle istället har fortsatt försöka köra ifrån dom, och ifall jag skulle krockat eller inte kommit ifrån dom så skulle det istället kunna varit ett roligt kidnappnings scenario som kunde hänt. som sagt skulle jag vetat hur många dom var skulle jag absolut inte hoppat ur och börja skjuta mot dom eftersom det inte alls är bra sunt förnuft

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har absolut lärt mig något. Jag har lärt mig att kolla mer noga innan jag bara hoppar ut och börjar skjuta och lärt mig tänka efter mer i sånna scenarion. Det var som sagt väldigt dåligt av mig och det kommer inte att hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, jag försår

Ser ut som att du förstår vad du gjorde för fel och du förklarar även vad du skulle gjort annorlunda.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka