Nekad vincent skoglund | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vincent skoglund

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
3
Blacklist-referens
ID: 540 — Övrigt
Anledning: Steps och pling ljud flera av sina klipps.
Personal: baconpannkaka
Datum: 2026-01-29
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag var i en polis utbildning. Blir kallad in i support igenom /m id. Går in bacon drar upp ett av mina klipp som jaggg hade shickat till en av mina kolegor inom polismyndigheter på unive. Det är ett plingljud i detta klipp de ställer migg fråggor samt också säger till migg att skjuta de i huvudet också ett pling ljud som föredetta inte jag visste om och hade nyss laddat ner för unive roleplay och andra lall serverar.

Tar du ansvar för det som hände? jag tar fullt ansvar för det som hände och det kommer inte hända igen. Jag har lärta mig vad detta tredjepartsmjukvara betyder och kommer inte hända igen

Vad har du lärt dig sedan dess? Jagg har lärt migg vad tredjeppartsmjukvara är och att man inte får ha det ppå unive. detta kommer inte hända iggen och ber om ursäkt för detta. också lärt mig att inte ens ha det nedladdat för jag kan råka ta fel soundpack och ksk ta ett med plingljud som har hänt mig på andra servrar

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker ni ska ge mig en till chanse för att föredetta viste inte jag att man inte fick ha detta och det kommer inte hända igen jag har lärt mig av mina misstag samt tagit bort alla saker som innebär tredjepartsmjukvara. ber mycket om ursäkt och kommer inte hända igen

Har du bevis som stödjer din överklagan? Jag har gamla klipps på när jag hade detta och inte visste de och ingen annan hör detta och jag visar inte klipps till andra brukar ta mina egna insiativ o ta förhör själv eller ha bevis själv

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 500kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller!

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka