vilmer111
Icke Medlem
- Meddelanden
- 5
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilmer
Vad är ditt discord namn? Vilmer
Vad är ditt födelsedatum? 12 Mars 2023
Berätta om din karaktär. Min karatär kommer heta Pelle Paltnacke eftersom jag har rpat som han väldigt länge, Paltnacke gillar att gör kriminella handlingar och det är därför han tänkte rpa som krim. Han växte upp i en fattig familj och det är därför han hamnade där han är idag. Han hade det tufft i sin uppväxt. Han gillar bilar och kommer satsa på att käna pengar så han köpa en ny bil. Han är en väldigt glad person men han blir lätt arg. Hans framtida planer är att fortsätta i den kriminella världen men kanske också vill var polis,
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rpa eftersom jag har rpat länge och tycker att det är tråkigt när folk lallar, därför kommer jag göra så bra rp jag kan.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara rpar till sin fördel och gör roliga lång uttdragna scnarion, alltså inte för sitt eget bästa.
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag. Rdm= random death match, vdm= vehicle death match, powergaming=rpar inte på skador, powergaming2= spelar för makt och pengar
Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har rpat på alla slags servrar typ som vation.
Heter du samma på discord som på steam? Ja
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope tror inte det!
Vad är ditt discord namn? Vilmer
Vad är ditt födelsedatum? 12 Mars 2023
Berätta om din karaktär. Min karatär kommer heta Pelle Paltnacke eftersom jag har rpat som han väldigt länge, Paltnacke gillar att gör kriminella handlingar och det är därför han tänkte rpa som krim. Han växte upp i en fattig familj och det är därför han hamnade där han är idag. Han hade det tufft i sin uppväxt. Han gillar bilar och kommer satsa på att käna pengar så han köpa en ny bil. Han är en väldigt glad person men han blir lätt arg. Hans framtida planer är att fortsätta i den kriminella världen men kanske också vill var polis,
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rpa eftersom jag har rpat länge och tycker att det är tråkigt när folk lallar, därför kommer jag göra så bra rp jag kan.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara rpar till sin fördel och gör roliga lång uttdragna scnarion, alltså inte för sitt eget bästa.
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag. Rdm= random death match, vdm= vehicle death match, powergaming=rpar inte på skador, powergaming2= spelar för makt och pengar
Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har rpat på alla slags servrar typ som vation.
Heter du samma på discord som på steam? Ja
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope tror inte det!